Poslouchejte zdarma na iTunes

085: O klíčových myšlenkách pro úspěšný obsahový marketing

V dnešní době se hodně mluví o obsahovém marketingu. Psát články, publikovat blogy, posílat hodnotné emaily, natáčet videa, pořádat webináře, spravovat sociální sítě.
Kde na to všechno brát čas a kolik investovat peněz a času do tvorby obsahu, aby se tvorba obsahu vyplatila?
V dnešní nahrávce se můžete inspirovat ať zatím po obsahovém marketingu pokukujete nebo už jste začali.
Objevíte, co je důležitější než kvantita obsahu (a malá nápověda, kvalita to není).
Dozvíte se také, co je to informační paralýza, a proč je to obrovský výhoda pro chytré podnikatele.
Martin se podělí o 9 druhů inteligence, které Vám pomůžou s tvorbou obsahu pro různé typy zákazníků.

053: O tom, jak na blog přitáhnout návštěvníky a maximálně ho v podnikání využít

  • Václav a Martin pokračují v debatě nad blogování v roce 2016.
  • Objevíte způsob, jak si nastavit článek, aby na něj ve vyhledávačích lidé klikali.
  • A na co si dát pozor, když chcete vědět, jak si na Googlu vedete.
  • Také poznáte, jak správně strukturovat článek, aby přinesl maximální hodnotu pro různé typy čtenářů.
  • Václav prozradí překvapivou statistiku o tom, jaké články bodují u čtenářů.
  • Věděli jste, že svůj obsah z blogu můžete využít hned několikrát? V tomto podcastu se dozvíte způsob maximalizace zisku z tvorby obsahu.

Chcete rozjet firemní blog?

Podívejte se na Martinův kurz Ako na blog.

052: O tom, jestli se v roce 2016 pustit do blogování

  • Na webu je stále víc a víc blogů a to i firemních. Václavem s Martinem se baví o tom, jestli má smysl rozjíždět v dnešní době firemní blog.
  • Dozvíte se, co na blog psát a hlavně jak, abyste zasáhli co nejvíc čtenářů.
  • Jak to udělat, aby byl můj článek zajímavý a přitáhl nové zákazníky?
  • Co teď při blogování funguje a co nefunguje.
  • Jak využít komentáře i když jsou často negativní.
  • Martin prozradí jednu nejdůležitější otázku, kterou si můžete položit před samotnou tvorbou příspěvku na blog.
  • Chcete vědět, jak souvisí blogy a optimalizace stránek pro vyhledávače? Poslechněte si tento podcast.

Chcete rozjet firemní blog?

Podívejte se na Martinův kurz Ako na blog.

038: O tom, jak efektivně využívat Facebook a blog v podnikání

  • Václav a Martin pokračují v debatě o používání efektivních strategií v marketingu z dílu č. 37.
  • Martin se podělí o způsob práce, díky kterému stíhá psát články, připravovat produkty, získávat zákazníky, konzultovat a přitom má čas se věnovat rodině.
  • Jaký je nejdůležitější typ příspěvku, který můžete na Facebooku sdílet?
  • Uslyšíte tip, jak předejít „bannerové slepotě“ u Vašich fanoušků.
  • Na co nikdy nesmíte zapomenout před tím než zveřejníte jakýkoliv článek na svém blogu?
  • Navíc se dozvíte, jaký konverzní poměr můžete očekávat z big launch kampaně a na čem je nejvíce závislý.

017: Proč v roce 2015 začít s firemním blogem

  • Dnešní nahrávka vysvětlí, jaké je jediné kritérium vyhodnocování úspěšnosti blogu?
  • Na jakou otázku zapomínají firmy při zavádění blogu nejčastěji?
  • Proč by se měl do blogování pustit právě majitel firmy?
  • Chcete vědět, jestli se pustit do blogování i když ještě nemáte zákazníky ani firmu?
  • Jak vůbec začít blogovat a proč Václavův první blog skončil?
  • Martin konečně prozradí, co všechno mu přinesl blog krátce po jeho startu.

015: Co nám fungovalo a co nefungovalo v roce 2014

  • V předvánočním nahrávce si povíme, proč má smysl se ve firmě dívat zpět a hodnotit.
  • Dozvíte se, jakým způsobem získávat nové zákazníky při Vašich prezentacích naživo.
  • Jak Vám může blog pomoci s vybudování pozice ve vyhledávačích.
  • Proč nemá smysl si dávat velké cíle, když začínáte něco nového.
  • Co Vám hrozí, když se dlouhodobě spolehnete na trik, který funguje.
  • V čem jsou výhody a nevýhody spolupráce několika lidí na on-line projektu.
  • Co Vám může přinést, když se jednoduše pustíte do akce a necháte přemýšlení na později.

014: Radoslav Černý o tom, jak založit úspěšnou firmu na přeplněném a nepřátelském trhu

  • Dnešním hostem je Radoslav Černý, který pomocí blogu přitahuje zákazníky do svého podnikání v oblasti finančních služeb.
  • Dozvíte se, jak dokázal Radoslav překonat strach z prvního článku a díky tomu už má za sebou bezmála 70 příspěvků na blogu.
  • Jakým trikem dokázal přitahovat nové čtenáře bez placené reklamy?
  • Jak se vyrovnávat s otevřeným nepřátelstvím konkurentů a házením klacků pod nohy?
  • Jaký postup Radoslav používá k psaní nových článků a jejich propagaci a kolik času mu to zabere?
  • Co je podle Radka klíčem k úspěšné firmě?

008: Tři kroky k úspěchu v online marketingu

  • Martin v dnešní nahrávce prozradí, jakým způsobem zjednodušuje marketingový trychtýř.
  • Opravdu by podnikatelé měli věnovat všechnu svou energii Facebooku, YouTubu a jiným médiím a sociálním sítím?
  • Dozvíte se, proč je důležité mít blog jako základnu aktivit na internetu.
  • Chcete vědět, jaký je důvod získávání emailových kontaktů na firemní internetové základně?
  • Naučíte se používat dvojí potvrzení emailové adresy podle Martinova ideálního způsobu.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky