Martin Mikláš
Volám sa Martin Mikláš. Venujem sa konzultáciám v oblasti marketingu. Unikátne skúsenosti zo sveta marketingu, predaja a reklamy zbieram už viac 10 rokov. Vďaka týmto skúsenostiam dokážem efektívne zvyšovať kľúčové prvky na ceste k zisku. Od návštevnosti web stránok, cez konverzie na predajných miestach až po stratégie na častejší nákup vášho zákazníka.
Do dnes som konzultoval s ľuďmi a s firmami z desiatok rôznych odvetví a z rôznych krajín. Od Američanov a Angličanov cez Čechov a Slovákov až po Talianov alebo Nemcov. Od autorov cez architektov až po konzultácie s inými marketingovými poradcami. Títo marketingoví poradcovia tvoria marketing napríklad pre firmy ako Continental, OKAY, Nokia alebo Danone.
S klientami používame rovnaké marketingové techniky ako používa napríklad spoločnosť Apple pri uvádzaní nových produktov na trh.
Som tiež zakladateľom projektu rozhladna.sk – ako na blog.
Stáhněte si Martinův průlomový dokument
Václav Krajňák
Mé jméno je Václav Krajňák. V roce 2000 jsem se začal věnovat tvorbě stránek a webových aplikací jako obyčejný programátor. Od té doby jsem založil několik firem (tvorba webových stránek a internetových projektů, e-shop s DVD) a vyzkoušel spoustu činností. V roce 2010 jsem pro sebe znovuobjevil marketing a ověřil si, že firmám nejvíce pomáhá získávání nových zákazníků a poptávek.
Založil jsem službu Clipsan – automatizace prodeje a marketingu pro malé a střední firmy.
Sledujte mě na sociálních sítích Facebook, Google+ nebo Twitter.