Poslouchejte zdarma na iTunes

138: Pavel Říha o tom, jak proměnit umění vydělat peníze ve stabilní byznys a posunout se o úroveň výš

Pracujete pro svůj byznys nebo ten byznys pracuje pro Vás?

Svůj produkt už máte na trhu a lidé si ho kupují, ale slibným rozjezdem podnikání teprve začíná.

Je třeba ty jednorázové (a někdy náhodné) úspěchy stabilizovat a udržet. Aby se z podnikání nestal nepříjemný kolotoč, kde člověk neustále dře a nedokáže si vzít ani den volna.

Přesně to zjistil Pavel Říha, když během několika měsíců, co si vzal volno, spadl z obratu několika set tisíc a řešil, jak své podnikání vůbec udržet.

Od nejlépe placeného on-line stratéga Pavel se dozvíte, jaký první krok udělal, aby stabilizoval své podnikání.

A posunul ho do další – 3. fáze, aby mohl žít život podle svých pravidel a jeho byznys fungoval s lehkostí, i když v něm není každý den.

Poslechněte si tuto nahrávku a dozvíte se, co dělat, aby Vaše podnikání nestálo a nepadalo jenom s Vámi.

135: Petr Kelar o 5 sestavách, které by měl sledovat každý majitel firmy

Jak poznáte, že se vaší firmě daří nebo nedaří? Máte ihned k dispozici důležitá čísla o jejím hospodaření?

V této nahrávce si posvítíme na to nejdůležitější ve firmě – finance. A hned z několika úhlů pohledu.

Náš host, Petr Kelar, už 23 let pomáhá majitelům a ředitelům firem efektivně sledovat a řídit podnikání pomocí informačních technologií.

Z vlastních zkušeností přišel na 5 přehledů, které jsou pro řízení kritické, a bez nich hrozí velké ztráty.

Dozvíte se, co vlastně učí podnikatele zodpovědnosti. Poslechnete si bolestné příběhy, které přineslo podcenění strategického řízení firem. Petr prozradí i to, co používá na hlídání rentability pracovníků ve firmě.

Zapněte si tento podcast a objevte to, na co by se měl soustředit majitel firmy, když ji chce úspěšně řídit a zvládnout její růst.

116: Vladimír Fichtner o principech úspěšného investování

Hostem této nahrávky je Vladimír Fichtner, investor a majitel firmy Fichtner s.r.o., který se věnuje investování od roku 1991 a má ve svém mandátu přes 3 miliardy korun.
Objevíte nejčastější chybu, kterou lidé dělají, když se pouští do investování.
Dozvíte se, jaké jsou první kritické kroky, které udělat ještě před tím, než člověk investuje.
Inspiraci si můžete vzít i z toho, jak funguje obchodní model založený na success fee – odměně ze z úspěchu.
Vladimír po své návštěvě USA udělal jednu drobnou změnu, která způsobila obrovský růst jeho firmy.
Měl by podnikatel investovat i jinam než do své firmy? Pusťte si nahrávku, protože Vladimír vás svou odpovědí možná překvapí.

115: Dušan Souček o strategickém přístupu k podnikání

Hostem podcastu je online podnikatel Dušan Souček, který svou cestou k úspěchu nabral obrovské množství zkušeností a inspiruje stovky podnikatelů.

Podělí se o 3 přísady, ze kterých vaří úspěšné strategie pro lidi, kteří jsou na začátku nebo rozjíždí něco nového.

Prozradí i důležitou část podnikání, na kterou většina lidí nepamatuje a pak jsou nepříjemně překvapeni výsledkem.

Dozvíte se i co udělat, abyste své reklamy a marketingové sdělení vyladili tak, aby skutečně přitahovali zákazníky.

Co je důležitější než mazání medu kolem pusy, nadšení, motivace a testování? I to uslyšíte v této nahrávce.

114: Lucie Koubek o textech, které prodávají

Skrze texty můžete dosáhnout toho, že lidé udělají to, co chcete. V této nahrávce vyzpovídáme copywriterku Lucii Koubek a budeme se bavit o tom, jak díky textům přimět lidi, aby si koupili to, co prodáváte.

Poslechněte si odpovědi na otázky…
– Je lepší psát spisovně, kdy hovorově a kdy obecnou češtinou?
– Co je nejčastější problém s texty na webových stránkách?
– Jaký vliv má známka z češtiny na kvalitu textů?

Odhalte nezbytnou podmínku pro psaní textů, která rozhoduje o tom, jestli prodáte, nebo z textu budete mít jenom dobrý pocit.

Vyhněte se i velké chybě, kterou (nejen) e-shopy dělají špatně při prezentaci svých produktů.

089: Martin Mažár o tom, jak úspěšně prodávat přes Facebook

Hostem podcastu je Martin Mažár, slovenský bloger roku, expert na prodej a tvůrce Facebook stránek, které mají dohromady přes 80.000 fanoušků.

  • Martin prozradí, co stojí za brutálním nárůstem počtu fanoušků jeho stránek, jeho databáze kontaktů i samotného prodeje.
  • Vedle toho se dozvíte třeba i to, co Martin udělal, aby zdvojnásobil zisky z email marketingu.
  • A určitě Vás bude zajímat, jaké jsou výhody prodeje na Facebooku, jaké prodeje naživo a kde je lepší začít.
  • Pusťte si nahrávku a dozvíte se, co na Facebooku a Instagramu funguje právě teď…

076: Davído Cháb o tom, jak s lehkostí přitahovat zákazníky z Facebooku

Máme pro Vás druhou část rozhovoru s Davídem Chábem, který své podnikání řídí z Kanárských ostrovů, a má velmi působivé výsledky s marketingem na Facebooku. A přitom dlouho byl jeho velký odpůrce.

  • Dozvíte, jak Davído vytřel zrak realitní agentuře, sám prodal svůj dům pouze pomocí jednoho Facebook příspěvku, který ve finále vidělo 135.000 lidí, a přitom nedal ani korunu do reklamy.
  • Objevíte revoluční způsob využití Facebooku, který Vám pomůže zjistit, jak přesně zacílit na Vaše budoucí zákazníky.
  • Davído náhodou objevil klíč k optimalizaci stránek pro vyhledávače, opakovaně dostal své stránky ze 130 stránky na první a Vy tento princip můžete zkopírovat už za 5 minut po zapnutí nahrávky.
  • Davído se podělí i o svůj téměř punkový přístup k rýpalům a perfekcionismu, díky kterému pracuje jen 2 hodiny denně.

075: Davído Cháb o tom, jak úspěšně podnikat v Čechách, když bydlíte na Kanárech

V této nahrávce se dozvíte, jak se totálně vytíženého dříče, který si musel plánovat schůzky s kamarády až několik měsíců dopředu, stal příjemný chlapík, který si užívá život, pracuje 4 hodiny denně u moře, a jeho podnikání vzkvétá.

  • Davído Cháb dělá na Facebooku reklamu, která má na naše poměry až neuvěřitelné obchodní výsledky, a tak jsme se rozhodli ho vyzpovídat.
  • Co za jednoduchý přístup k podnikání Davídovi přináší téměř zázračné výsledků.
  • Davído se podělí o svůj netradiční pohled na on-line kurzy a různé guru.
  • Také se dozvíte o tom, jak se Davído zbavil bolestí zad a přišel na funkční způsob, který pomáhá už tisícovkám lidí od bolesti a utrpení.

072: Radek Kudrna o tom, jak propojit podnikání a zdraví i v dnešní uspěchané době

Rozhovor Václava s úspěšným podnikatelem Radkem Kudrnou, který svým průvodcem mění lidské životy k lepšímu.

  • Objevíte, co se skrývá za výživou SCD, a jak uzdravuje i dlouhodobé nemoci jako ulcerozní kolitidy, Crohnovy choroby, divertikulitidy, chronických průjmů, celiakie, cystické fibrózy a mnoha dalších nepříjemností.
  • Jak předem rozpoznat past, do které nás může lákat běžné zdravotnictví, nebo z ní včas vyklouznout.
  • Zjistíte, čím si Radek musel projít před tím, než se rozhodl otevřeně mluvit i o nepříjemných stránkách života, a tím pomoci tisícím lidí.
  • Radek prozradí strategii, díky které rozjel své podnikání a přitáhl ke své značce přes 20.000 zájemců.

068: František Kozáček o videu jako nejsilnější formě obsahu v podnikání, který přitahuje zákazníky a prodává

Rozhovor s Františkem Kozáčkem, který od roku 2012 natočil stovky videí a získal statisíce shlédnutí na YouTube a pomáhá podnikatelům s video marketingem.

  • František k videu i podnikání přistupuje s neuvěřitelnou lehkostí a přitom dosahuje neuvěřitelných výsledků.
  • V této nahrávce se podělí o to, proč je video fenomén dnešní doby a proč jeho popularita ještě poroste.
  • Dozvíte se, jak Vám video pomůže i když se s klienty potkáváte hlavně naživo.
  • Co jsou ty nejdůležitější prvky opravdu účinných videí.
  • Jak je možné, že tak dobře fungují videa, která na první pohled vypadají jako amatérská.
  • Co Františkovi pomohlo se zdokonalit v prezentačních a řečnických schopnostech.
  • Většina videí na YouTube nepřesáhne ani 100 shlédnutí a František dá pár tipů, co s tím udělat.
  • Pusťte si nahrávku a rozpusťte i 3 největší mýty o natáčení skvělých videí v podnikání.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky