Poslouchejte zdarma na iTunes

109: O tom, jak prakticky vytvořit e-mailový automat (autoresponder)

Tato nahrávka vznikla na základě komentáře naší posluchačky, která se trápí s e-mailovými automaty.

Získáte tedy praktický návod na to, jak si udělat svůj první automat, ať už podnikáte v jakémkoliv oboru.

Vedle toho se dozvíte i tunu dalších tipů. Třeba jak překonat překážky, které v byznyse potkáte. Jak kreativně obejít zdánlivě neřešitelnou situaci. Co je největším zdrojem frustrace z technologie a jak se tomu vyhnout.

V dnešní době marketing není o informacích, protože těch je na internetu mraky. A o čem marketing tedy v dnešní době je, se dozvíte právě v této nahrávce.

104: O tom, jak během 7 dní získat 32 Kč z každého kontaktu v databázi

Tématem této nahrávky je e-mail marketing pro začátečníky i pokročilé.
Martin se podělí o velmi zajímavé výsledky, které s klientem dosáhli v mailingové kampani.
Václav při čištění své databáze kontaktů, udělal „skrytou kampaň“, která mu přinesla přes 4.000 Kč z neaktivních kontaktů.
Pusťte si nahrávku a získáte i 5 praktických tipů, jak neustále vylepšovat efektivitu e-mail marketingu, aby lidé Vaše e-maily otvírali a kupovali to, co nabízíte.

071: O tom, jak začít s autorespondery v email marketingu

  • Martin s Václavem naváží na téma z předchozí nahrávky – série zpráv rozesílané automaticky – autorespondery.
  • Objevíte 6 cílů, které můžete autoresponderem v marketingu a prodeji dosáhnout.
  • Jaké faktory v rámci email marketingu ovlivňují ziskovost, kterou díky své emailové databáze můžete dosáhnout.
  • Zjistíte, jak Martin sestavil svůj autoresponder, který zasílá emaily až 56 dní po registraci k jeho odběru.
  • Tajný trik, jak razantně zvýšit doručitelnost emailu, který můžete posílat studenému kontaktu např. při žádosti o spolupráci.
  • Václav Vás detailně provede svým autoresponderem, který mu přináší výsledky již několik let.
  • Martin poskytuje novou formu koučinku a tak se pochlubí, jak mu funguje, a co jeho klientovi přináší.

070: O tom, jak automaticky budovat důvěru a přesvědčovat zákazníky

  • Martin se s Václavem sdílí své zkušenosti s emailovými automaty a jejich přínosem pro marketing a podnikání.
  • Dozvíte se tak způsob, jak na trhu představit kvalitní produkt, i když lidé znají jenom levný nekvalitní standard.
  • Nebo jak prodat člověku, který Vás vůbec nezná, bez toho, aby se mu někdo osobně věnoval.
  • Zjistíte, v čem je lepší místo běžných osamocených newsletterů posílat sérii zpráv, které na sebe navazují.
  • Martin se také zmíní o nekonvečním způsobu, jak zvýšit svou produktivitu.

061 – O tom, jak zvýšit úspěšnost email marketingu

  • Už třetí podcast na téma email marketingu je o zasílání newsletterů a budování databáze.
  • Václav s Martinem se pobaví i o tom, jakým způsobem přistupují ke klientům a Martin prozradí jednu techniku, která mu umožňuje mít plný, ale ne přeplněný kalendář.
  • Václav řekne, co mu velmi dobře fungovalo v aktuální marketingové kampani, aby doplnil samotný email marketing.
  • Dozvíte se i nové pohledy na to, jak často posílat emailové zprávy. Nápověda: lze posílat i každý den.

058: O tom, jak najít rovnováhu mezi prodejem a obsahem v email marketingu

  • V tomto podcastu se dozvíte, co všechno můžete zasílat, abyste podpořili důvěru a zvýšili prodeje.
  • Dozvíte se 12 typů emailových zpráv, které jsou přínosné, jak pro čitatele, tak pro Vás. 12 druhov emailov, aby nebol každý email len predajný…
  • Martin také popisuje techniku jemného prodeje, který na zákazníka vůbec netlačí.
  • Václav se ještě podělí o to, co je nového v reklamě na Facebooku a Google, a proč na takové reklamě spousta inzerentů pohoří.
  • A navíc zjistíte jeden důležitý důvod, proč dávat klientům dárky.

057: O 2 zásadních tématech, které musíte vědět před tím, než se pustíte do budování databáze kontaktů

  • Téma budování databáze kontaktů je v email marketingu žhavé téma.
  • Často se skloňuje právní stránka věci nebo doručitelnost emailů, ale o tom se Václav s Martinem bavit nebudou.
  • Od Martina se dozvíte proč je většina informací a rad ohledně budování databáze zkreslená.
  • Objevíte dvě otázky, které si můžete položit a nasměrují Vás k efektivnímu email marketingu.
  • Václav se také podělí o zkušenost, jak přistupovat k negativní zpětnou vazbou od klientů.
  • Ať se do tvorby databáze teprve chystáte nebo už jste první kroky udělali, tak zastavte a poslechněte si tuto nahrávku.

008: Tři kroky k úspěchu v online marketingu

  • Martin v dnešní nahrávce prozradí, jakým způsobem zjednodušuje marketingový trychtýř.
  • Opravdu by podnikatelé měli věnovat všechnu svou energii Facebooku, YouTubu a jiným médiím a sociálním sítím?
  • Dozvíte se, proč je důležité mít blog jako základnu aktivit na internetu.
  • Chcete vědět, jaký je důvod získávání emailových kontaktů na firemní internetové základně?
  • Naučíte se používat dvojí potvrzení emailové adresy podle Martinova ideálního způsobu.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky