Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Václav a Martin pokračují v debatě o používání efektivních strategií v marketingu z dílu č. 37.
  • Martin se podělí o způsob práce, díky kterému stíhá psát články, připravovat produkty, získávat zákazníky, konzultovat a přitom má čas se věnovat rodině.
  • Jaký je nejdůležitější typ příspěvku, který můžete na Facebooku sdílet?
  • Uslyšíte tip, jak předejít „bannerové slepotě“ u Vašich fanoušků.
  • Na co nikdy nesmíte zapomenout před tím než zveřejníte jakýkoliv článek na svém blogu?
  • Navíc se dozvíte, jaký konverzní poměr můžete očekávat z big launch kampaně a na čem je nejvíce závislý.


Chcete tvořit obsah, který budou lidé číst a sdílet, podívejte se na Martinův webinář 27 nápadov na obsah.


  • Mikuláš Halász

    Chcem Vám poďakovať za tip na pdf z blog seriálu 🙂

    • Paráda, to jsme rádi, že jste našel něco i pro svůj blog 🙂

  • Sophie

    Potvrzuji, že psaní článků na web funguje na zvýšení důvěry u zákazníků a podporuje prodej. Je skvělé psát otevřeně o negativech nebo úskalích, zájemce to neodradí – naopak ještě více posílí důvěru a Vaší autoritu. Je lepší napsat alespoň nějaký článek hned (a vracet se k editacím), než zveřejnění odkladat a snažit se o dokonalost.

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2017 Strategické zisky