- Václav a Martin pokračují v debatě o používání efektivních strategií v marketingu z dílu č. 37.
- Martin se podělí o způsob práce, díky kterému stíhá psát články, připravovat produkty, získávat zákazníky, konzultovat a přitom má čas se věnovat rodině.
- Jaký je nejdůležitější typ příspěvku, který můžete na Facebooku sdílet?
- Uslyšíte tip, jak předejít „bannerové slepotě“ u Vašich fanoušků.
- Na co nikdy nesmíte zapomenout před tím než zveřejníte jakýkoliv článek na svém blogu?
- Navíc se dozvíte, jaký konverzní poměr můžete očekávat z big launch kampaně a na čem je nejvíce závislý.
Chcete tvořit obsah, který budou lidé číst a sdílet, podívejte se na Martinův webinář 27 nápadov na obsah.
Chcem Vám poďakovať za tip na pdf z blog seriálu 🙂
Paráda, to jsme rádi, že jste našel něco i pro svůj blog 🙂
Potvrzuji, že psaní článků na web funguje na zvýšení důvěry u zákazníků a podporuje prodej. Je skvělé psát otevřeně o negativech nebo úskalích, zájemce to neodradí – naopak ještě více posílí důvěru a Vaší autoritu. Je lepší napsat alespoň nějaký článek hned (a vracet se k editacím), než zveřejnění odkladat a snažit se o dokonalost.
Super Sophie, jen do nich 🙂