Poslouchejte zdarma na iTunes

Zajímalo vás někdy, jak získat více konzultací nebo zákazníků z internetu? Máte na svém webu formulář se žádostí o spolupráci, ale moc lidí se z něj neozývá?

V této nahrávce Martin opíše dvě konkrétní situace z konzultací (realitní makléř a konzultační agentura). A pak s Václavem navrhnou nejlepší řešení. Martin také odhalí způsob, jak zákazníky hned na začátku nevylekat.

5 krokovou strategii se vyplatí znát, protože díky ní přitáhnete více zákazníků a zároveň vás budou mít radši. Jednoduše řečeno: Vaše reklamní postupy budou efektivnější.

Objevíte také jednu důležitou věc, kterou musíte nastavit na svých stránkách, aby vaše reklamy skutečně fungovali bez ohledu na to, jestli vám návštěvníci zanechají svůj kontakt nebo ne.

A také, co udělat na konci každého příspěvku na blogu, abyste neztratili potenciálního klienta.

Přehrajte si tento podcast a budete mít jasno v tom, co je na internetu potřeba udělat, abyste z něj generovali nové zákazníky i klienty.

Zdroje zmíněné v podcastu

Kniha High Performance Habits – Brendon Burchard
Článek Syr, mačka a zákazník


5 komentářů u „137: O strategickém pohledu na získávání klientů z internetu“

  1. Tomáš Volár napsal:

    Zdravíčko,

    reaguji na Vaší výzvu v podcastu a měl bych dotaz.

    Předně v krátkosti představím náš projekt. Druhým rokem pořádáme pravidelné běžecké závody. Už se nám podařilo vytvořit menší komunitu běžců a dostat do povědomí “místních”. Vyladili jsme jak sociální sítě, tak web, takže jsme konečně ve fázi, kde by jsme chtěli začít pořádně řešit online marketing.
    Problém je, že nemůžeme vymyslet ideální „obsah zdarma”, který by odkazoval na naše závody. Nebojíme se „zabrousit” do videí, ale videa typu: “jak správně běhat”, “co jíst”,.. jsou pro nás spíše super content pro vytvoření komunity. Např. dle vašeho podcastu, by to fungovalo u trénéra, který dodáva obsah zdarma formou videa “jak správně běhat” a na konci videa může snadno odkázat na své tréninky.

    Takže my hledáme ten náš “chyták”, který bude kvalitním obsahem a navede nám nové závodníky na jednotlivé závody. Co by jste nám poradili?:)

    Předem děkuji moc, vaše podcasty poslouchám pravidelně. Jen tak dál!

    S pozdravem, Tom.

    1. Václav Krajňák napsal:

      Děkujeme za dotaz Tome, podíváme se na to v rámci podcastu. Do té doby najdete pár tipů na mém blogu: https://clipsan.com/blog/stitek/obsahovy-marketing/

      1. Tomáš Volár napsal:

        Děkuji za odpověď – blog si projdu.
        Hezky den, T.

  2. Nela Pacerova napsal:

    Dobrí deň, chcela aby som sa opýtať, či alebo ako sa dá táto stratégia použiť pri eshopoch (napríklad s oblečením)

    1. Václav Krajňák napsal:

      Děkujeme za dotaz Nelo. U e-shopů je situace trochu jiná. Nejspíš prodáváte zboží, které je poměrně známé a člověk může udělat rozhodnutí velmi rychle.
      V takovém případě stačí využít jednodušší přístup – reklama -> prodej. Samozřejmě to můžete porovnat se seznámením například přes článek nebo video a zjistit, co Vám bude fungovat lépe.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky