- Martin v dnešní nahrávce prozradí, jakým způsobem zjednodušuje marketingový trychtýř.
- Opravdu by podnikatelé měli věnovat všechnu svou energii Facebooku, YouTubu a jiným médiím a sociálním sítím?
- Dozvíte se, proč je důležité mít blog jako základnu aktivit na internetu.
- Chcete vědět, jaký je důvod získávání emailových kontaktů na firemní internetové základně?
- Naučíte se používat dvojí potvrzení emailové adresy podle Martinova ideálního způsobu.
Dakujem za skvele napady.Pracujem v realitach a tu by som potrebovala pomoct ako s webovou strankou tak aj s marketingom .
Dakujem Kanuchova
Hezký den Danielo, děkuji za dotaz. Reality jsou hodně konkurenční obor. Oba s Martinem se nad tím zastavíme. Kde aktuálně cítíte největší problém – získat nové nemovitosti, získat zájemce o Vámi nabízené nemovitosti nebo je poté prodat, když máte zájemců hodně?
Zdravíčko! Mňa by zaujímalo ako vytvoriť správny predajný email spolu so sales stránkou. a ako často posielať predajné e-maili ked sa nespecializujem na infoprodukty
Zdravím Mikuláši, to je dobré téma, rozebereme email marketing pro „běžné“ podnikatele v nějakém z dalších dílů. V jakém oboru podnikáte?
On line marketing. Zacinal som u Martina vo vip zone 😉 Aj vdaka nemu som tam kde som. 🙂
Paráda, tak to se ho zeptám a zahrneme to do podcastu 🙂
Keď som začínal prečítal som všetky jeho články na blogu 🙂
Tak to bude výzva Vás posunout trochu dále 🙂
Váš podcast jsem objevil poměrně pozdě. Teď jsem u 8. dílu a děkuji za hutný materiál pro hlavu :-).
Docela mě zajímá, kam mě další díly dovedou, když jsem programátor a systémák, který by strašně rád byl na vlastních nohách. Bohužel trochu pružnosti už s věkem chybí a chuť riskovat s rodinou za zády moc není (sám člověk zkousne, že pár dní omezí jídlo 🙂 ).
Vítejte do klubu Marku 🙂
Třeba přijde ta správná chvíle pro dráhu na volné noze, držím pro to palce.