Poslouchejte zdarma na iTunes

108: O tom, proč lidé nakupují a jak to využít v marketingu

Co kdybyste se mohli podívat svým zákazníkům do hlavy a objevit tam důvod, proč nakupují?

Pomohlo by Vám to v marketingu a prodeji?

Zcela určitě…

V této nahrávce se Martin s Václavem baví právě o tom, co lidi vede k tomu, že se rozhodnou investovat větší či menší částu do nějakého produktu nebo služby.

Dozvíte se, jak nespadnout do pasti dobře míněných rad, které vás ve finále můžou připravit o velkou část zákazníků.

Získáte strategii, pomocí které jednoduše zjistíte vše potřebné pro lepší marketing a vyšší zisky.

028: Tři pilíře ziskové firmy

  • Martin se podělí o to, jak si rozdělit pohled na marketing ve firmě.
  • Zajímá Vás v jakém případě se vyplatí počkat na peníze za Váš produkt?
  • Kdy a jak můžeme maximalizovat zisk z jednoho zákazníka.
  • Co firmy dělají špatně, že svým marketingem nepřitahují zákazníky?
  • Co má Váš zákazník v hlavě a jak toho využít a přinést více peněz do firmy.
  • Zjistíte, jak obejít konkurenci a nechat zákazníka u sebe co nejdelší dobu.

021: Udělejte si marketingový rentgen 2. část

  • Martin a Václav Vás seznámí se šesti pohledy na firmu, které přímo souvisí s marketingem.
  • Dozvíte se, jak si vybrat a zacílit na správného zákazníka.
  • Jak se dívat na produkt pro své zákazníky třeba pro milionáře.
  • Které otázky si máte položit ohledně marketingu a reklamy?
  • V roce 2014 vznikla úspěšná firma, která generuje stovky nadšených zákazníků. Jak to její majitel udělal?
  • Děláte reklamu a lidé od Vás nekupují – na kterou oblast se máte soustředit?

020: Udělejte si marketingový rentgen 1. část

  • Martin a Václav diskutují nad prvními pěti pohledy na firmu, které mají vliv na marketing.
  • Dozvíte se, jak se dívat na svou firmu, a jak zjistit do čeho se máte pustit jako první.
  • Co má největší vliv na vývoj Vaší firmy a podnikání?
  • Objevíte jeden (hodně častý) blok, jehož odstranění posunuje firmy několikanásobně kupředu.
  • Zjistíte, jak získat od svých zaměstnanců cennou zpětnou vazbu.
  • Chcete vědět, co je strach ze sdílení a proč vám brání najít řešení Vašich problémů?

019: Kdy delegovat tvorbu reklamy?

  • V této nahrávce zjistíte, co Vám hrozí, když se zbavíte odpovědnosti za marketing.
  • Objevíte dvě oblasti, které ve své firmě vždy musíte mít pod kontrolou.
  • Zjistíte jak určit, kdy se reklamě věnovat sami a kdy ji předat agentuře.
  • Proč Vám SEO a grafika stránek nepomůže v získávání zákazníků z internetu?
  • Jaktože se malé firmy nedostanou ke kvalitním marketérům?
  • Poznejte dva typy problémů, které majitelé firem řeší, a rozhodněte, který z nich je možné delegovat.

018: Rozdíl mezi PR, marketingem a prodejem

  • Jak Václav vnímá rozdíl mezi PR a marketingem a prodejem?
  • Co je cílem jednotlivých částí komunikace?
  • V čem dělá většina firem chybu, když nezná rozdíl mezi PR a marketingem?
  • Překvapivý pohled na práci s Facebookem. Je to PR, marketing nebo prodej?
  • Na jakých 11 částí rozděluje Martin marketing?
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky