Poslouchejte zdarma na iTunes

029: Osm aktivátorů zisku

  • Martin prozradí postup osmi kroků, které do firmy přinesou zákazníky, zisk a radost.
  • Zjistíte proč je výběr jednoho cílového zákazníka nejvíce efektivní, i když to na první pohled vypadá opačně.
  • Poznáte, jak pomocí direct-response reklamy přitáhnout správné zájemce o to, co nabízíte.
  • Naučíte se jednoduchý způsob, jak zájemce vzdělat a motivovat ke koupi zboží nebo služby.
  • Dostanete několik příkladů nabídek, kterou zájemci v podstatě nemohou odmítnout.
  • Odhalíte, proč jsou organizovaná doporučení ideální způsob, jak využít nadšení Vašich zákazníků.

028: Tři pilíře ziskové firmy

  • Martin se podělí o to, jak si rozdělit pohled na marketing ve firmě.
  • Zajímá Vás v jakém případě se vyplatí počkat na peníze za Váš produkt?
  • Kdy a jak můžeme maximalizovat zisk z jednoho zákazníka.
  • Co firmy dělají špatně, že svým marketingem nepřitahují zákazníky?
  • Co má Váš zákazník v hlavě a jak toho využít a přinést více peněz do firmy.
  • Zjistíte, jak obejít konkurenci a nechat zákazníka u sebe co nejdelší dobu.

011: 3 krokový automat na doporučení

  • V dnešní nahrávce se pustíme do referencí a doporučení od zákazníků. Také odhalíme Martinův automat.
  • Nejprve se podíváme na to, co je dobré dávat na webové stránky ke zvýšení důvěry, ať prodáváte cokoliv.
  • Dozvíte se, jak to, že nová verze stránek s parádní grafikou může vést ke snížení efektivity.
  • Jak jednoduše získat celebritu na svou stranu a využít jejího vlivu k upevnění pozice firmy.
  • Zjistíte tři způsoby, jak získávat doporučení a poznáte, jaký z nich je jediný dobře fungující.
  • Přijdete na to, jaký nástroj chybí většině firem pro efektivní získávání doporučení.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky