Poslouchejte zdarma na iTunes

108: O tom, proč lidé nakupují a jak to využít v marketingu

Co kdybyste se mohli podívat svým zákazníkům do hlavy a objevit tam důvod, proč nakupují?

Pomohlo by Vám to v marketingu a prodeji?

Zcela určitě…

V této nahrávce se Martin s Václavem baví právě o tom, co lidi vede k tomu, že se rozhodnou investovat větší či menší částu do nějakého produktu nebo služby.

Dozvíte se, jak nespadnout do pasti dobře míněných rad, které vás ve finále můžou připravit o velkou část zákazníků.

Získáte strategii, pomocí které jednoduše zjistíte vše potřebné pro lepší marketing a vyšší zisky.

028: Tři pilíře ziskové firmy

  • Martin se podělí o to, jak si rozdělit pohled na marketing ve firmě.
  • Zajímá Vás v jakém případě se vyplatí počkat na peníze za Váš produkt?
  • Kdy a jak můžeme maximalizovat zisk z jednoho zákazníka.
  • Co firmy dělají špatně, že svým marketingem nepřitahují zákazníky?
  • Co má Váš zákazník v hlavě a jak toho využít a přinést více peněz do firmy.
  • Zjistíte, jak obejít konkurenci a nechat zákazníka u sebe co nejdelší dobu.

026: Odpovědi na otázky ohledně prodeje

  • Tento podcast vznikl na živém webináři a odpovídáme na otázky posluchačů.
  • Poznáte dvě definice prodeje, které Vás nakopnou k uzavírání více obchodů.
  • Dáme odpovědi na otázky jako: Jak sestavit text na stránkách, aby zákazníky upoutal?
  • Jaký by měl být minimální čas před tím, než zákazníkovi dám první nabídku?
  • Jak na web nalákat maximum návštěvníků?
  • Zjistíte, jaké jediné tři způsoby zvýšení obratu ve firmě existují.

018: Rozdíl mezi PR, marketingem a prodejem

  • Jak Václav vnímá rozdíl mezi PR a marketingem a prodejem?
  • Co je cílem jednotlivých částí komunikace?
  • V čem dělá většina firem chybu, když nezná rozdíl mezi PR a marketingem?
  • Překvapivý pohled na práci s Facebookem. Je to PR, marketing nebo prodej?
  • Na jakých 11 částí rozděluje Martin marketing?
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky