Poslouchejte zdarma na iTunes

084: O tom, jak rozjet první reklamu na Facebooku

Václav se v této nahrávce podělí o své zkušenosti a tipy k reklamě na Facebooku.
Můžete si vybrat ze 3 způsobů, jak rychle a efektivně s reklamou začít.
Dozvíte se to podstatné o všech důležitých prvcích reklamy.
Odhalíte tajemství úspěšné propagace na Facebooku.
Václav propíchne, co je to vůně reklamy a jaký má vliv na její efektivitu.

029: Osm aktivátorů zisku

  • Martin prozradí postup osmi kroků, které do firmy přinesou zákazníky, zisk a radost.
  • Zjistíte proč je výběr jednoho cílového zákazníka nejvíce efektivní, i když to na první pohled vypadá opačně.
  • Poznáte, jak pomocí direct-response reklamy přitáhnout správné zájemce o to, co nabízíte.
  • Naučíte se jednoduchý způsob, jak zájemce vzdělat a motivovat ke koupi zboží nebo služby.
  • Dostanete několik příkladů nabídek, kterou zájemci v podstatě nemohou odmítnout.
  • Odhalíte, proč jsou organizovaná doporučení ideální způsob, jak využít nadšení Vašich zákazníků.

021: Udělejte si marketingový rentgen 2. část

  • Martin a Václav Vás seznámí se šesti pohledy na firmu, které přímo souvisí s marketingem.
  • Dozvíte se, jak si vybrat a zacílit na správného zákazníka.
  • Jak se dívat na produkt pro své zákazníky třeba pro milionáře.
  • Které otázky si máte položit ohledně marketingu a reklamy?
  • V roce 2014 vznikla úspěšná firma, která generuje stovky nadšených zákazníků. Jak to její majitel udělal?
  • Děláte reklamu a lidé od Vás nekupují – na kterou oblast se máte soustředit?

019: Kdy delegovat tvorbu reklamy?

  • V této nahrávce zjistíte, co Vám hrozí, když se zbavíte odpovědnosti za marketing.
  • Objevíte dvě oblasti, které ve své firmě vždy musíte mít pod kontrolou.
  • Zjistíte jak určit, kdy se reklamě věnovat sami a kdy ji předat agentuře.
  • Proč Vám SEO a grafika stránek nepomůže v získávání zákazníků z internetu?
  • Jaktože se malé firmy nedostanou ke kvalitním marketérům?
  • Poznejte dva typy problémů, které majitelé firem řeší, a rozhodněte, který z nich je možné delegovat.

005: Další způsoby, jak zajistit, aby Vaše reklama byla zdarma

  • Václav vysvětlí tři písmenka ROI a jejich vliv na reklamu zdarma.
  • Martin se podělí o své pohledy na návratnost investice v podnikání.
  • Dozvíte se, co je důležité udělat než dáte byť jen jedinou korunu do reklamy.
  • Jaká tři významná čísla máte chtít po správci svých stránek?
  • Zjistíte, jaký základní princip používají úspěšné firmy při zadávání reklamy.
  • Co Václav ve své firmě zavedl, aby nevyhazoval ve své firmě peníze do kanálu?
  • Martin představí své výsledky testování v oblasti marketingových videí.
  • Je reklama výměnou barterem opravdu zdarma a jak zajistit, aby Vám k něčemu byla.
  • Co má společného kniha 7 návyků skutečně efektivních lidí od Stephen R. Coveyeho s marketingem?
  • Najdete způsob, jak motivovat zákazníky, aby Vám prozradili z jaké reklamy přišli?

004: Jak získávat reklamu zdarma?

  • V této nahrávce Martin prozradí jeden ze svých návodů na reklamu zdarma.
  • Navíc se dozvíte, proč tuto nahrávku nebudou mít rády reklamní a marketingové agentury.
  • Jak můžete využívat direct response k získání reklamy zdarma.
  • Dostanete odpověď na otázku: Je správné očekávat, že když uděláte reklamu, budete mít automaticky zákazníky?
  • Zjistíte, jakou nabídku udělat reklamní agentuře, abyste na tom nikdy neprodělali.
  • A také jak připravit reklamu v časopise tak, aby ji Vaši zákazníci nepřeskočili.
  • Podělíme se také o velmi jednoduchý trik, jak zjistit, která reklama v časopise je nejúčinnější.
  • Václav se podívá do své minulosti a řekne svou negativní zkušenost s reklamou v časopise, která vůbec nefungovala, a co Vy díky tomu můžete udělat lépe.

003: Co je a co není důležité v reklamě?

  • Jak nás může hrozba nedostatku inspirovat ke vzniknu nového řešení?
  • Co má marketing společného s kreativitou?
  • Proč nesmíte věřit soutěžím o nejlepší reklamu?
  • Podle čeho se hodnotí dobrá reklama?
  • Jak se z Martina obchodníka stal Martin marketér?
  • Co je to blog a jak ho využít v podnikání?
  • Jak začínal jeden z nejúspěšnějších slovenských blogů Rozhladna.sk?
  • Potřebujete v podnikání a do reklamy logo?
  • Jak jednoduše poznáte, jestli je reklama kvalitní nebo ne?
  • Podívejte se na západ slunce v San Diegu
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2017 Strategické zisky