Poslouchejte zdarma na iTunes

130: O tom, co dělat, když se v marketingu a reklamě nedaří

Ne všechno, do čeho se v marketingu pustíme, se vždy povede tak, jak bychom chtěli.

  • Lidé nereagují na reklamu, kterou jste připravili.
  • Neotvírají e-mail, který jste jim s dobrým úmyslem poslali.
  • Nevidí hodnotu, kterou přinášíte na trh.

Jak se tím nenechat zastavit a využít takovou zkušenost ve svůj prospěch?

To je otázka, na kterou Václav s Martinem hledali odpověď při společné diskusi.

Martin se navíc podělí o inspirativní příběh, jak jeden test naopak přinesl více objednávek než se čekalo.

Poslechněte si tento podcast a dozvíte se 5 kroků, které Václav prochází, když něco nefunguje, jak si představoval.

122: O tom, co aktuálně funguje ve Facebook reklamách (2. část)

Ze všech stran slyšíme o zamítnutých reklamách na Facebooku. Co za tím stojí a hlavně, co s tím můžete udělat?

U každého příspěvku na své Facebook stránce máte modré tlačítko „Propagovat příspěvek“. Vyplatí se na něj kliknout nebo se od něj raději držet dál?

Co dělat když běžná jednoduchá reklama nefunguje? Třeba když prodáváte dražší produkty nebo služby. Opustit Facebook nebo mu dát ještě šanci?

To vše a mnohem víc (třeba jak snížit cenu za proklik o polovinu) se dozvíte v druhé nahrávce o Facebook reklamách.

121: O tom, co aktuálně funguje ve Facebook reklamách (1. část)

Václav s Martinem v posledních týdnech konzultovali a tvořili s klienty reklamu na Facebooku.

V této nahrávce se podělí o způsob reklamy, který by měl zavést každý, kdo má webové stránky, i když má hluboko do kapsy.

Dozvíte se také 2 velké mýty o Facebook reklamě, které i zkušené podnikatele stojí zbytečnou energii, čas a zisk.

Díky této nahrávce se lépe vyznáte v reklamních možnostech Facebooku a budete vědět, jak zvolit správnou reklamu, a jestli se vůbec placená reklama na Facebooku hodí pro Vaše podnikání.

112: O tom, co dělat, když reklama nefunguje

Ne každá reklama ihned přinese výsledky. Poslechněte si jak vlastně zjistit, která část reklamy nefunguje a co můžete udělat příště lépe.

Existují totiž dvě části reklamy a obě musí fungovat, jinak reklama nebude nikdy přinášet objednávky a nové zákazníky.

Dozvíte se i o jednom velkém problému s reklamními agenturami, na který si musí dát velký pozor každý, obzvlášť když reklamu nikdy nedělal.

111: O tom, jak vytvořit reklamu, aby fungovala

Reklama tvoří velkou část marketingového rozpočtu. Ani když ji správně připravíte a nastavíte, tak nemusí fungovat. Na co se tedy soustředit?

V této nahrávce mluví Václav o jedné velké pravdě, která ve světě reklam platí, ale často se na ni zapomíná.

Dozvíte se také o dvou hlavních typech reklamy, přes které můžete ovlivňovat své zákazníky.

Martin se podělí o pravidlo, které Vám může ušetřit čas i peníze při tvorbě reklamy.

084: O tom, jak rozjet první reklamu na Facebooku

Václav se v této nahrávce podělí o své zkušenosti a tipy k reklamě na Facebooku.
Můžete si vybrat ze 3 způsobů, jak rychle a efektivně s reklamou začít.
Dozvíte se to podstatné o všech důležitých prvcích reklamy.
Odhalíte tajemství úspěšné propagace na Facebooku.
Václav propíchne, co je to vůně reklamy a jaký má vliv na její efektivitu.

029: Osm aktivátorů zisku

  • Martin prozradí postup osmi kroků, které do firmy přinesou zákazníky, zisk a radost.
  • Zjistíte proč je výběr jednoho cílového zákazníka nejvíce efektivní, i když to na první pohled vypadá opačně.
  • Poznáte, jak pomocí direct-response reklamy přitáhnout správné zájemce o to, co nabízíte.
  • Naučíte se jednoduchý způsob, jak zájemce vzdělat a motivovat ke koupi zboží nebo služby.
  • Dostanete několik příkladů nabídek, kterou zájemci v podstatě nemohou odmítnout.
  • Odhalíte, proč jsou organizovaná doporučení ideální způsob, jak využít nadšení Vašich zákazníků.

021: Udělejte si marketingový rentgen 2. část

  • Martin a Václav Vás seznámí se šesti pohledy na firmu, které přímo souvisí s marketingem.
  • Dozvíte se, jak si vybrat a zacílit na správného zákazníka.
  • Jak se dívat na produkt pro své zákazníky třeba pro milionáře.
  • Které otázky si máte položit ohledně marketingu a reklamy?
  • V roce 2014 vznikla úspěšná firma, která generuje stovky nadšených zákazníků. Jak to její majitel udělal?
  • Děláte reklamu a lidé od Vás nekupují – na kterou oblast se máte soustředit?

019: Kdy delegovat tvorbu reklamy?

  • V této nahrávce zjistíte, co Vám hrozí, když se zbavíte odpovědnosti za marketing.
  • Objevíte dvě oblasti, které ve své firmě vždy musíte mít pod kontrolou.
  • Zjistíte jak určit, kdy se reklamě věnovat sami a kdy ji předat agentuře.
  • Proč Vám SEO a grafika stránek nepomůže v získávání zákazníků z internetu?
  • Jaktože se malé firmy nedostanou ke kvalitním marketérům?
  • Poznejte dva typy problémů, které majitelé firem řeší, a rozhodněte, který z nich je možné delegovat.

005: Další způsoby, jak zajistit, aby Vaše reklama byla zdarma

  • Václav vysvětlí tři písmenka ROI a jejich vliv na reklamu zdarma.
  • Martin se podělí o své pohledy na návratnost investice v podnikání.
  • Dozvíte se, co je důležité udělat než dáte byť jen jedinou korunu do reklamy.
  • Jaká tři významná čísla máte chtít po správci svých stránek?
  • Zjistíte, jaký základní princip používají úspěšné firmy při zadávání reklamy.
  • Co Václav ve své firmě zavedl, aby nevyhazoval ve své firmě peníze do kanálu?
  • Martin představí své výsledky testování v oblasti marketingových videí.
  • Je reklama výměnou barterem opravdu zdarma a jak zajistit, aby Vám k něčemu byla.
  • Co má společného kniha 7 návyků skutečně efektivních lidí od Stephen R. Coveyeho s marketingem?
  • Najdete způsob, jak motivovat zákazníky, aby Vám prozradili z jaké reklamy přišli?
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky