Poslouchejte zdarma na iTunes

021: Udělejte si marketingový rentgen 2. část

  • Martin a Václav Vás seznámí se šesti pohledy na firmu, které přímo souvisí s marketingem.
  • Dozvíte se, jak si vybrat a zacílit na správného zákazníka.
  • Jak se dívat na produkt pro své zákazníky třeba pro milionáře.
  • Které otázky si máte položit ohledně marketingu a reklamy?
  • V roce 2014 vznikla úspěšná firma, která generuje stovky nadšených zákazníků. Jak to její majitel udělal?
  • Děláte reklamu a lidé od Vás nekupují – na kterou oblast se máte soustředit?

007: Proč úspěšné firmy pracují s cílovými skupinami?

  • Opravdu vyděláte nejvíc, když svůj produkt nebo službu nabídnete všem?
  • Poznáte nejdůležitější postoj, podle kterého si zákazníci nejčastěji vybírají, od koho nakoupí.
  • Co máte udělat, když k Vám na pobočku nebo do prodejny přijde bezdomovec?
  • Čím to je, že nevíte, kam dřív skočit a přitom nemáte na nájem?
  • Jak to udělat, abyste získávali pouze ty nejlepší klienty?
  • Co má společného Alenka v říši divů s prodejem služeb a produktů?
  • Jakou chybu udělal Martin, když rozjížděl svůj blog Rozhladna.sk a Vy ji dělat nemusíte?
  • Čím se velmi snadno můžete odlišit od konkurence?
  • Stáhněte si PDF přílohu k podcastu: Proč beznadějně selhávají i firmy se skvělými produkty?
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky