- Martin se s Václavem sdílí své zkušenosti s emailovými automaty a jejich přínosem pro marketing a podnikání.
- Dozvíte se tak způsob, jak na trhu představit kvalitní produkt, i když lidé znají jenom levný nekvalitní standard.
- Nebo jak prodat člověku, který Vás vůbec nezná, bez toho, aby se mu někdo osobně věnoval.
- Zjistíte, v čem je lepší místo běžných osamocených newsletterů posílat sérii zpráv, které na sebe navazují.
- Martin se také zmíní o nekonvečním způsobu, jak zvýšit svou produktivitu.
Zdroje zmiňované v podcastu
Nástroj na emailové automaty, autorespondery – Clipsan
Nahrávka č. 59 – O 12 typech emailových zpráv, které zájemce posouvají k nákupu
Článek na blogu Rozhladna.sk – 7 dobrých dôvodov, prečo by ste si mali oddýchnuť v strede dňa… a 10 tipov, ako na to