Poslouchejte zdarma na iTunes

111: O tom, jak vytvořit reklamu, aby fungovala

Reklama tvoří velkou část marketingového rozpočtu. Ani když ji správně připravíte a nastavíte, tak nemusí fungovat. Na co se tedy soustředit?

V této nahrávce mluví Václav o jedné velké pravdě, která ve světě reklam platí, ale často se na ni zapomíná.

Dozvíte se také o dvou hlavních typech reklamy, přes které můžete ovlivňovat své zákazníky.

Martin se podělí o pravidlo, které Vám může ušetřit čas i peníze při tvorbě reklamy.

110: O tom, proč musíte zvýšit ceny produktů a služeb

Podnikatelé a firmy si často za své služby a produkty neúčtují peníze, které potřebují pro to, aby dosáhli svých cílů.
V této nahrávce se Martin baví s Václavem o tom, jak si nastavit cenu tak, aby byla vyhodná pro Váš i Vaše klienty.
Ti, co jsou nejlevnější na trhu, mají jeden velký problém a Vy se dozvíte jaký.
Také se dozvíte, proč se nevyplatí snížit cenu svých výrobků a služeb, ani když máte hluboko do kapsy.
Nasaďte si sluchátka a nahlédněte pod pokličku cenových strategií Applu a automobilky Tesly.

109: O tom, jak prakticky vytvořit e-mailový automat (autoresponder)

Tato nahrávka vznikla na základě komentáře naší posluchačky, která se trápí s e-mailovými automaty.

Získáte tedy praktický návod na to, jak si udělat svůj první automat, ať už podnikáte v jakémkoliv oboru.

Vedle toho se dozvíte i tunu dalších tipů. Třeba jak překonat překážky, které v byznyse potkáte. Jak kreativně obejít zdánlivě neřešitelnou situaci. Co je největším zdrojem frustrace z technologie a jak se tomu vyhnout.

V dnešní době marketing není o informacích, protože těch je na internetu mraky. A o čem marketing tedy v dnešní době je, se dozvíte právě v této nahrávce.

108: O tom, proč lidé nakupují a jak to využít v marketingu

Co kdybyste se mohli podívat svým zákazníkům do hlavy a objevit tam důvod, proč nakupují?

Pomohlo by Vám to v marketingu a prodeji?

Zcela určitě…

V této nahrávce se Martin s Václavem baví právě o tom, co lidi vede k tomu, že se rozhodnou investovat větší či menší částu do nějakého produktu nebo služby.

Dozvíte se, jak nespadnout do pasti dobře míněných rad, které vás ve finále můžou připravit o velkou část zákazníků.

Získáte strategii, pomocí které jednoduše zjistíte vše potřebné pro lepší marketing a vyšší zisky.

107: O tom, jak získat nadhled na své podnikání

Nezáleží jestli začínáte, máte rozjeté podnikání nebo míříte na svou první miliardu. V této nahrávce si přijdete na své. Martin prozradí něco zajímavého ze zákulisí svých konzultací.

Dozvíte se také, co Václav poradil klientce, která začíná od úplného začátku, a nikoho nezná.

Víte, že existuje určitý moment, kdy je chyba začít reklamu, protože se absolutně nevyplatí?

Co Martin dělá s každým emailem nebo blogovým článkem před tím, než ho pošle do světa?

Jak můžete přijít na skvělý nápad pro svůj byznyz?

Někteří lidé říkají, že jste obrazem pěti lidí, se kterými trávíte čas. Co je na tom pravdy?

To i mnoho dalšího se dozvíte v této nahrávce.

106: O tom, proč se vyplatí být kompetentní

Martin nedávno konzultoval s několika firmami a všiml si jednoho problému, který je spojuje.
Jaké jsou vlastně výhody a nevýhody toho, když je někdo kompetetní.
V nahrávce se také dozvíte co rozhodně neříkat, když si všimnete, že člověk evidentně není v určité oblasti kompetentní.
Také uslyšíte jeden pohled na pravidla, který jde proti intuici většiny lidí, ale přitom přináší do života víc štěští.
Odhalíte tajný způsob, jak poznat to, že proti Vám sedí člověk, který prostě rozumí tomu, co dělá.
Existuje jedno velké riziko, které člověk podstupuje, když o všem rozhoduje sám. Jaké riziko to je a co s ním udělat, se dozvíte v nahrávce číslo 106.

105: O tom, jak díky chatbotům ve Facebook Messengeru zvýšit prodeje

Václav se podělí o své zkušenosti s komunikací v Messengeru pomocí chatbotů.
Nejen, že dosahuje obrovské otviranosti a proklikovost, ale Messenger má přímý vliv na prodeje.
Martina zajímá, jak náročné je pustit se do tvorby chatbotů a jaký software využít.
Vyhněte se velké chybě, kterou lidé dělají v reklamě na Facebooku, když propagují svého chatbota.
Na co rozhodně nezapomenout při využívání Messengeru, aby Vám ho Facebook nezablokoval.

104: O tom, jak během 7 dní získat 32 Kč z každého kontaktu v databázi

Tématem této nahrávky je e-mail marketing pro začátečníky i pokročilé.
Martin se podělí o velmi zajímavé výsledky, které s klientem dosáhli v mailingové kampani.
Václav při čištění své databáze kontaktů, udělal „skrytou kampaň“, která mu přinesla přes 4.000 Kč z neaktivních kontaktů.
Pusťte si nahrávku a získáte i 5 praktických tipů, jak neustále vylepšovat efektivitu e-mail marketingu, aby lidé Vaše e-maily otvírali a kupovali to, co nabízíte.

103: O tom, jak při honbě za úspěchem nezapomenout na to důležité

Václav se kvůli svému životnímu stylu dostal do nemocnice a tam si přišel na několik zajímavých podnětů, které s Martinem proberou.
Existuje závislost na cukru? Martin i Václav se podělí o své pozorování.
Dozvíte se důležitý pohled na to, kdy má člověk největší výkon a kdy má naopak odpočinout.
Chcete vědět, co je klíčem k tomu, abyste měli dost energie po celý den?
Objevte jednu věc, kterou můžete v průběhu dne udělat pro lepší fungování svého srdce a snížit tak riziko infarktu.
Dozvíte se i jak si naplánovat spánek, abyste se probudili plní energie a nemuseli čekat půl hodiny, než se rozkoukáte.
Poslechněte si i tipy, jak zvýšit svou efektivitu a dělat smysluplnou práci, na které Vám záleží.

102: O tom, jak dlouhodobě rozvíjet sebe, marketing i skupinu lidí, kterou vedete

Martin si povídal s klientem o problematice klubů, členských stránek a podnikatelských skupin.
V některých skupinách lidé vydrží jen několik týdnů a v některých jsou i několik let.
Co tedy udělat pro to, aby byla skupina stále přínosem pro jejího zakladatele i pro její členy?

Václav se bude věnovat tomu, jak pro vaši značku dělat dlouhodobý marketing .
Dozvíte se, co se skrývá za tím, že lidé jednu firmu nebo značku sledují léta a druhá je přestane po chvíli bavit.
Objevíte dvě možnosti, co můžete udělat pro to, abyste udrželi pozornost svých zákazníků po dlouhou dobu.

Pusťte si nahrávku, ve které dostanete i máme pro Vás i tipy, jak zefektivnit to, co děláte a získat víc času.

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky