Poslouchejte zdarma na iTunes

134: Jaké jsou 3 největší chyby v reklamních videích? A jak je napravíte + bonusový tip o udržení diváků

Používáte YouTube nebo Facebook? Těšíte se na reklamy? Těší se vaši zákazníci na vaše reklamy?

V dnešní nahrávce se dozvíte základní tipy na to, jak vytvořit reklamu, kterou diváci nepřeskočí po 5 sekundách…. ba co víc: budou se na ni dívat rádi a vyhledávat ji, aby mohli dát palec na vašem kanále a sdílet ho se známými.

Václav porovná svou novou video reklamu na Facebooku a YouTube a prozradí, kolik minut viděli diváci a kolik shlédnutí platformy ukazují na první pohled. Výsledek je až šokující …

Také zjistíte, jak dělat branding na YouTube zdarma.

Poslechněte si tento podcast a mějte radost jako z tvorby dobrých reklam, které lidé sledují a vám nejen vydělají, ale také dostanou vaši značku do povědomí.

133: O 3 hlavních lekcích z konference Social Media Marketing World 2019

Martin se v březnu 2019 v San Diagu v Californii zúčastnil jedné z největších marketingových konferencí na světě, na které bylo přes 5.000 marketérů a podnikatelů.

V této nahrávce se podělí o bezprostřední dojmy a poznatky ze Social Media Marketing World 2019, kde vystoupili lidé jako Molly Pittman, Pat Flynn, Amy Porterfield, Mark W. Schaefer, Luria Petrucci a stovka dalších.

Dozvíte se, kam směřuje marketing na sociálních sítí a jaký velký trend v obsahovém marketingu teď aktuálně funguje.

Získáte inspiraci pro svou značku, aby byla dobře vnímána na trhu a také se podíváme na to, co se mohou marketéři naučit z platformy Twitch.

Martin se hodně zajímal o video, takže zaslechnete i praktické tipy a triky k videím na YouTube i Facebooku, které Vám pomohou dosáhnout větší úspěšnosti porovnani a sníží náklady na tvorbu videí.

132: O tom, jak zvládat 5 firem a úspěšně vstoupit do politiky (v USA)

Martin navštívil v Americe svého mentora, který podniká od roku 1980 a založil 5 úspěšných firem.

Nyní se mu podařilo téměř vyhrát místní volby, přestože do kampaně vstoupil pozdě.

Jakou marketingovou taktiku k tomu využil? To se dozvíte v této mezinárodní nahrávce.

Také se dozvíte, jak pozitivně využít dlouhý let v letadle a co můžete opsat ze zahraničí pro své marketingové kampaně.

Václav se zamyslí nad tím, co prozrazují negativní reakce u příspěvků a reklam na sociálních sítích.

131: O měnícím se vlivu e-mail marketingu a sociálních sítí

Václav právě dokončil velkou marketingovou kampaň a v této nahrávce se dozvíte nejnovější poznatky ze zákulisí.

Způsoby, jak oslovit své zákazníky se mění.

To, co fungovalo v minulosti, má nižší efektivitu. Stále více a více je potřeba platit za to, co bývalo zdarma nebo se dalo pořídit levně.
Na druhou stranu některé marketingové postupy a principy fungují neustále.

Které to jsou? Na co se soustředit v kampaních, které připravujete? Co rozhodně nesmí chybět?

Na to i další otázky se dozvíte odpovědi v této nahrávce.

130: O tom, co dělat, když se v marketingu a reklamě nedaří

Ne všechno, do čeho se v marketingu pustíme, se vždy povede tak, jak bychom chtěli.

  • Lidé nereagují na reklamu, kterou jste připravili.
  • Neotvírají e-mail, který jste jim s dobrým úmyslem poslali.
  • Nevidí hodnotu, kterou přinášíte na trh.

Jak se tím nenechat zastavit a využít takovou zkušenost ve svůj prospěch?

To je otázka, na kterou Václav s Martinem hledali odpověď při společné diskusi.

Martin se navíc podělí o inspirativní příběh, jak jeden test naopak přinesl více objednávek než se čekalo.

Poslechněte si tento podcast a dozvíte se 5 kroků, které Václav prochází, když něco nefunguje, jak si představoval.

129: 2 důvody, proč by podnikatelé měli hrát počítačové hry

Speciální epizoda s Martinem Miklášem o nejnovějších výsledcích výzkumu, kterého se zúčastnilo přes 2000 lidí.

Mimo jiné se podíváme:

  • jak dosáhnete čehokoliv a co se Martinovi od začátku roku podařilo
  • co můžete považovat za meditaci
  • co naučí hry podnikatele
  • kdo všechno by měl hrát počítačové hry

Poslechněte si dnešní díl podcastu a zjistíte, proč a jak byste i vy měli hrát počítačové hry.

128: O tom, jak leadeři používají osobnostní profily, aby upevnili své postavení, zlepšili vůdcovské schopnosti a najímali A-čkové hráče

Chcete lidi vést? Pak musíte poznat jejich geneticky dané vlohy a získat odpovědi na to:

  • jak myslí?
  • co cítí?
  • jak pracují?

Díky tomu je můžete vést a koučovat sofistikovanějším způsobem, aby jejich výkon a přínos pro vaši společnost byl na vyšší úrovni.

Dozvíte se, kde se lidé mohou zlepšovat jen okrajově a jak změna v tom, na co se soutředíte, může mít obrovský přínos pro vaši firmu.

Poslechněte si tuto nahrávku a zjistíte, co má společného vedoucí týmu a dirigent.

127: O velkolepých cílech, klíčových hodnotách a misích v podnikání

Čím se liší mise od vize? Jak s tím vším souvisí cíle? Poslechněte si dnešní podcast.

Firemní vize, velkolepé cíle a mise stavějí na klíčových hodnotách.

Jaké 3 faktory se podílejí na tvorbě velkolepého cíle?
Jsou to odpovědi na otázky:

  • Co vás v minulosti bavilo nebo nebavilo?
  • Co strategicky zapadalo do vaší vize?
  • Jak kdykoli změříte, že se přibližujete k cíli?

Správná mise a klíčové hodnoty vám a vašim lidem zlehčí podnikání. To vše a další tipy v dnešním podcastu.

126: O tom, jak vylepšit své podnikání pomocí vize

Jste vizionář? Snílek? Naiva?
To může být pro Vaše podnikání dobrá zpráva. Vize je totiž jeden z nejdůležitějších faktorů pro růst firmy.

Běžná transakce u běžné firmy vypadá tak, že prodáte produkt nebo službu, zákazník zaplatí, dostane to, co očekává, a odchází. Transakce proběhla, všechno je v pořádku a generuje zisk.

Vedle takových běžných firem, existují i firmy, které vidí něco víc. Přitahují spolupracovníky a zákazníky i něčím jiným než pouhou transakcí.

Správnou vizí můžete motivovat sebe, své kolegy, zaměstnance, zákazníky a dokonce i lidi, kteří o vás jen slyšeli.

Poslechněte si nahrávku, která vás inspiruje pro zamyšlení nad vlastní vizí nejen na začátku roku.

125: O prioritách na rok 2019

Na přelomu roku lidé balancují a plánují své cíle pro rok následující. Před tím než si člověk cíle stanoví, měl by vědět, kterým směrem se vydat. Takový směr vychází z priorit.

Václav chce své podnikání upravit podle vývoje ekonomiky, politiky a dalších velkých vlivů a soustředit se na něco, co má při ochlazení ekonomiky klíčový efekt.

Martin se rozhlíží po příležitostech, které většině podnikatelů unikají, protože jsou příliš mnoho zahledění do svého okolí.

Dozvíte také o obrovském trendu, který stále více zasahuje do našich životů a podnikání. I o prioritách a přístupu k podnikání jednoho z nejúspěšnějších podnikatelů dnešní doby.

Poslechněte si tuto nahrávku, získejte inspiraci a stanovte si své priority na rok 2019.

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2019 Strategické zisky