Víte, že magnety na zákazníky slouží na přitáhnutí zákazníků, poptávek i na růst databáze e-mailových kontaktů. Ale je možné, že Vám nefungují tak, jak by mohly.
Všimli jsme si totiž několika podstatných chyb, které podnikatelé a marketéři při tvorbě magnetů dělají. Sami se tak sabotují a přicházejí o peníze i zákazníky. V této nahrávce se na ně podíváme.
Dozvíte se, proč lidé o některé magnety nestojí, a jak to rychle změnit. Václav se podělí o tip, jak můžete svůj magnet využít, i když si ho lidé nestáhnou.
To, že lidé Váš magnet získají a projdou, ještě neznamená, že i nakoupí. Martin Vám předá pomůcku, díky které zajistíte, že lidé budou chtít nakupovat.
Nezapomeňte prosím na tu nejdůležitější věc, která musí být v každém magnetu, jinak Vám nebude přinášet tolik zákazníků a klientů.
Poslouchejte pozorně a odhalíte i zdánlivě nevinnou chybu, která má velký vliv na to, co lidé udělají a neudělají.
Pusťte si tuto nahrávku a dozvíte se i to, jak dlouhé mají být vaše magnety. Ať už to jsou videa, články nebo PDF brožury.