Poslouchejte zdarma na iTunes

137: O strategickém pohledu na získávání klientů z internetu

Zajímalo vás někdy, jak získat více konzultací nebo zákazníků z internetu? Máte na svém webu formulář se žádostí o spolupráci, ale moc lidí se z něj neozývá?

V této nahrávce Martin opíše dvě konkrétní situace z konzultací (realitní makléř a konzultační agentura). A pak s Václavem navrhnou nejlepší řešení. Martin také odhalí způsob, jak zákazníky hned na začátku nevylekat.

Dozvíte se 5 krokovou strategii se vyplatí znát, protože díky ní přitáhnete více zákazníků a zároveň vás budou mít radši. Jednoduše řečeno: Vaše reklamní postupy budou efektivnější.

Objevíte také jednu důležitou věc, kterou musíte nastavit na svých stránkách, aby vaše reklamy skutečně fungovali bez ohledu na to, jestli vám návštěvníci zanechají svůj kontakt nebo ne.

A také, co udělat na konci každého příspěvku na blogu, abyste neztratili potenciálního klienta.

Přehrajte si tento podcast a budete mít jasno v tom, co je na internetu potřeba udělat, abyste z něj generovali nové zákazníky i klienty.

091: O tom, jak zvýšit důvěryhodnost webových stránek

První podcast po volbách si volá po kratší reflexi za marketingem politických stran.
Také se podíváme na problém s experty na trhu a získáte náhled, jak do firmy do přitáhnout opravdu užitečné lidi.
Než ho Martin přeruší, tak Václav poví kousek své strašidelné předpovědi, co se stane až na trh dorazí roboti a automatizace.
A samozřejmě získáte hned několik praktických tipů, jak využít prvky důvěryhodnosti, které Vám pomůžou s konverzí na webových stránkách.
Jedním z nich je v podstatě povinná novinka, kterou vyžaduje Google už několik měsíců.

041: O tom, co mít na webových stránkách, aby prodávaly

  • Václav s Martinem projdou 6 velmi důležitých prvků, které nesmí chybět na žádné úspěšné stránce.
  • Dozvíte se, jakým způsobem se odlišit od konkurence a usnadnit zákazníkovi výběr.
  • Co na stránkách vtáhne do hry zákazníky i lidi, kteří na stránky pouze zabloudili.
  • Jak připravit stránky, aby byly důvěryhodné a návštěvník se nebál udělat objednávku.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2019 Strategické zisky