Poslouchejte zdarma na iTunes

009: Petr Bechyně o tom, proč jsou firemní weby neúspěšné

  • Hostem podcastu je Petr Bechyně, konzultant a „stavbyvedoucí“ webových projektů.
  • Prozradí nám, co si definovat, aby spolupráce s dodavateli proběhla hladce.
  • Dozvíte se nejčastější důvod, proč jsou firemní weby neúspěšné.
  • Objevíte tři věci, na které si dát pozor, když rozmýšlíte o svých stránkách.
  • Co je to uživatelské testování a proč ho musíte udělat už tento týden?
  • Naučíte se snadno a rychle odhalit chyby na svých internetových stránkách.
  • Na co jsme Petra nachytali a jakou chybu dělá 95% všech podnikatelů?
  • Stáhněte si Petrův e-book 5 otázek, když plánujete web.

006: Správné měření úspěšnosti reklamy

  • Proč se Martin chytil za hlavu, když jeho klient rozeslal nabídku na své kontakty?
  • Stačí měřit návštěvníky na stránkách nebo je to ztráta času?
  • Václav řekne, jakým nejrychlejším způsobem začít měřit reklamu a úspěšnost firemních zápisů.
  • Martin se podělí o příběh chybné rozesílky, která měla vynikající odezvu.
  • Připravujete se o zisk, když slepě vezmete to, co funguje někomu jinému?
  • Je email marketing jedinou možností, jak poslat nabídku potenciálním zákazníkům?
  • Zjistíte, jestli se vyplatí testovat různé typy nabídek.
  • Dozvíte se způsob, jak najít nejlepší kombinaci reklamní nabídky.
  • Podívejte se na video, jak si nastavit měření úspěchu v Google Analytics.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2019 Strategické zisky