Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Proč se Martin chytil za hlavu, když jeho klient rozeslal nabídku na své kontakty?
  • Stačí měřit návštěvníky na stránkách nebo je to ztráta času?
  • Václav řekne, jakým nejrychlejším způsobem začít měřit reklamu a úspěšnost firemních zápisů.
  • Martin se podělí o příběh chybné rozesílky, která měla vynikající odezvu.
  • Připravujete se o zisk, když slepě vezmete to, co funguje někomu jinému?
  • Je email marketing jedinou možností, jak poslat nabídku potenciálním zákazníkům?
  • Zjistíte, jestli se vyplatí testovat různé typy nabídek.
  • Dozvíte se způsob, jak najít nejlepší kombinaci reklamní nabídky.
  • Podívejte se na video, jak si nastavit měření úspěchu v Google Analytics.

Měření úspěchu stránek v Google Analytics


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky