Poslouchejte zdarma na iTunes

091: O tom, jak zvýšit důvěryhodnost webových stránek

První podcast po volbách si volá po kratší reflexi za marketingem politických stran.
Také se podíváme na problém s experty na trhu a získáte náhled, jak do firmy do přitáhnout opravdu užitečné lidi.
Než ho Martin přeruší, tak Václav poví kousek své strašidelné předpovědi, co se stane až na trh dorazí roboti a automatizace.
A samozřejmě získáte hned několik praktických tipů, jak využít prvky důvěryhodnosti, které Vám pomůžou s konverzí na webových stránkách.
Jedním z nich je v podstatě povinná novinka, kterou vyžaduje Google už několik měsíců.

024: Marek Frnda o důvěře jako cestě ke zvýšení zisku

  • Pozvání na rozhovor o důležitosti důvěry v obchodě a podnikání přijal Marek Frnda.
  • Jaká je jedna klíčová vlastnost (není to důvěra :), podle které poznáte dobrého obchodníka?
  • Pak se budeme ptát, jak najít ty nejlepší obchodníky pro firmu.
  • Co mají majitelé firem naučit své obchodníky, aby se jim zvýšili zisky.
  • Marek se podělí o to, proč používá čtyři různé typy komunikace se zákazníky a členy týmu.
  • Co dělal Marek jinak než ostatní obchodníci a díky tomu se za 3 měsíce stal nejlepším obchodníkem ve firmě?

023: 4 návyky důvěryhodných lidí

  • Václav a Martin se baví o tématu důvěry ve všech oblastech podnikání.
  • Zjistíte, co je to důvěra a proč je extrémně důležitá nejen při obchodě.
  • Objevíte 4 návyky důvěryhodných lidí, které je radost doporučovat.
  • Jak si udržet nebo zvýšit důvěru v momentě, kdy uděláme chybu?
  • Co je to nejhorší, co můžete udělat, když nestíháte projekt?
  • Dvě slovíčka, která musí být ve Vašem slovníku, aby Vám zajistili dobré vztahy s ostatními.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2017 Strategické zisky