Poslouchejte zdarma na iTunes

086: O anketách, zpětné vazbě a velikosti firmy

Martinovi se ozvala čtenářka jeho blogu s výsledky své ankety. Z toho tématu vznikla zajímavá diskuze o podnikání. Je dobré dávat firmy do škatulek podle velikosti?
Martin prozradí velmi důležitý princip, na který musíte dát pozor v jakékoliv anketě nebo dotazníku, jinak bude mít nulovou výpovědní hodnotu.
Dále se dozvíte, jak pracovat s negativní zpětnou vazbou na prodejní newslettery.
Podíváme se také na to, jak komunikovat se svými dodavateli, abyste od nich dostali to, co chcete.
Úplně náhodou jsme objevili jednu velkou díru na trhu pro grafiky, programátory a tvůrce stránek.
Nechte se inspirovat i způsobem jak zvýšit ceny tak, aby Vám za to zákazníci ještě poděkovali.

042: O tom, jak pomocí dotazníků proniknout zákazníkům do hlavy

  • Martin s Václavem se pustí do téma, o kterém všichni marketéři hodně mluví, ale málokdo jej zavede do praxe.
  • Objevíte ten nejdůležitější krok, který je potřeba udělat před tím, než uvedete nový nebo aktualizovaný produkt na trh.
  • Jak díky vlastní databázi kontaktů najít způsob, jak připravit propagační materiály a používat správná slova.
  • Jaké otázky musíte v dotazníku položit, abyste dostali odpověď, která Vám zvýší prodeje.
  • Když zopakujete chybu, kterou nevědomky dělá drtivá většina podnikatelů, bude Vám dotazník k ničemu. Poslechněte si podcast a objevte, jaká chyba to je.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky