- Martin s Václavem se pustí do téma, o kterém všichni marketéři hodně mluví, ale málokdo jej zavede do praxe.
- Objevíte ten nejdůležitější krok, který je potřeba udělat před tím, než uvedete nový nebo aktualizovaný produkt na trh.
- Jak díky vlastní databázi kontaktů najít způsob, jak připravit propagační materiály a používat správná slova.
- Jaké otázky musíte v dotazníku položit, abyste dostali odpověď, která Vám zvýší prodeje.
- Když zopakujete chybu, kterou nevědomky dělá drtivá většina podnikatelů, bude Vám dotazník k ničemu. Poslechněte si podcast a objevte, jaká chyba to je.
Zdroje pro tvorbu dotazníků
Martinův návod: Jak tvořit dotazníky zdarma přes Google Docs
Google Docs/Forms – jednoduché dotazníky od Google
Surveygizmo.com – profesionální řešení, které zachytává i nedokončené odpovědi
Survio.com – český produkt, zdarma do 100 odpovědí