Poslouchejte zdarma na iTunes

Martinovi se ozvala čtenářka jeho blogu s výsledky své ankety. Z toho tématu vznikla zajímavá diskuze o podnikání. Je dobré dávat firmy do škatulek podle velikosti?
Martin prozradí velmi důležitý princip, na který musíte dát pozor v jakékoliv anketě nebo dotazníku, jinak bude mít nulovou výpovědní hodnotu.
Dále se dozvíte, jak pracovat s negativní zpětnou vazbou na prodejní newslettery.
Podíváme se také na to, jak komunikovat se svými dodavateli, abyste od nich dostali to, co chcete.
Úplně náhodou jsme objevili jednu velkou díru na trhu pro grafiky, programátory a tvůrce stránek.
Nechte se inspirovat i způsobem jak zvýšit ceny tak, aby Vám za to zákazníci ještě poděkovali.


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky