Poslouchejte zdarma na iTunes

117: O odměně za výsledky a ne za snahu

Výsledky nebo práce. Za co svým zákazníkům a klientům účtujete vy?

Václav se ponoří do výhod i nevýhod toho, když si firmy a podnikatelí účtují za výsledky.

Podíváme se i na success fee – odměnu z úspěchu a co je důležité udělat před tím, než o ní začnete uvažovat.

Ať už prodáváte cokoliv, v této nahrávce získáte inspiraci, jak přemýšlet nad svou nabídkou z pohledu toho, co zákazníky zajímá nejvíc.

110: O tom, proč musíte zvýšit ceny produktů a služeb

Podnikatelé a firmy si často za své služby a produkty neúčtují peníze, které potřebují pro to, aby dosáhli svých cílů.
V této nahrávce se Martin baví s Václavem o tom, jak si nastavit cenu tak, aby byla vyhodná pro Váš i Vaše klienty.
Ti, co jsou nejlevnější na trhu, mají jeden velký problém a Vy se dozvíte jaký.
Také se dozvíte, proč se nevyplatí snížit cenu svých výrobků a služeb, ani když máte hluboko do kapsy.
Nasaďte si sluchátka a nahlédněte pod pokličku cenových strategií Applu a automobilky Tesly.

082: O zbývajících 10 ze 23 způsobů jak zvýšit své ceny

Potřetí a naposledy na téma, jak zvýšit marži, obhájit vyšší ceny uvnitř firmy i u zákazníků.
Václav odhalí způsob zvýšení ceny, který používají jenom vybraní podnikatelé, kteří si tak u svých zákazníků vydobyli první místo.
Martin prozradí možnost, díky které můžete ovládnout celý trh a přitom účtovat prémiové ceny.
Další ze způsobů stojí zbytečně marži téměř každého podnikatele a přitom je tak jednoduchý, že se plácnete do čela.
To jsou jen 3 a dalších 7 Vás čeká v této závěrečné části série na téma finance.

080: O prvních 8 ze 23 způsobů jak zvýšit své ceny

V této nahrávce se Martin a Václav poprvé vrhnou do způsobů, jak obhájit vyšší ceny uvnitř firmy a jak je obhájit u zákazníků.
Dozvíte se jednoduchý způsob, jak klientovi prezentovat cenu svého výrobku, aby ihned viděl, že se mu vyplatí.
Zjistíte, jak obrátit ješitnost zákazníků proti nim a vydělat na tom.
Martin prozradí i postup, jak otestovat, jestli jsou klienti ochotní zaplatit za Váš produkt víc.
Naťukneme i to, jak můžete využít nejsilnější zbraň Applu a dalších velkých firem ve svém podnikání a účtovat si vyšší ceny.

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky