Podnikatelé a firmy si často za své služby a produkty neúčtují peníze, které potřebují pro to, aby dosáhli svých cílů.
V této nahrávce se Martin baví s Václavem o tom, jak si nastavit cenu tak, aby byla vyhodná pro Váš i Vaše klienty.
Ti, co jsou nejlevnější na trhu, mají jeden velký problém a Vy se dozvíte jaký.
Také se dozvíte, proč se nevyplatí snížit cenu svých výrobků a služeb, ani když máte hluboko do kapsy.
Nasaďte si sluchátka a nahlédněte pod pokličku cenových strategií Applu a automobilky Tesly.
Chápete správně logiku udržení si cenové stability, ale podceňujete mentální vyspělost podnikajících a vliv podvědomí na fyzické rozhodnutí. Příklad….Vaše prohlášení „Musíte zvýšit ceny produktů“ a jinak slovně postavené, „Potřebujete zvětšit cenu produktů“. Zkuste si tyto věty vyslovit a vnímat jejich vliv na vaše pocity. To, co se tu snažíte ukázat, funguje jen do určité úrovně podnikání, to zásadnější podnikání, kde už se přestáváme zabývat drobnými, potřebuje o dost jiný přístup. Upozorňuji, že se tu i Vy rozdáváte a tudíš jste velmi levnými a sobě nevěřícími podnikateli, kteří tzv zdarma investují více než by měli.