Poslouchejte zdarma na iTunes

037: O dvou typech reklamy, které jdou proti sobě jako oheň a voda

  • Chcete si hladit ego nebo získat více zákazníků?
  • Martin a Václav v podcastu objasní rozdíly mezi reklamou, která vypadá hezky a reklamou, která funguje.
  • Dozvíte se, v čem dělají chybu začínající podnikatelé a menší firmy, když zadávají reklamu.
  • Ptáte se, jak dlouho čekat na výsledky, když zveřejníte reklamu, článek nebo nové webové stránky?
  • Objevíte jednu nejdůležitější součást reklamy, pomocí které budete přesně sledovat její výkon.
  • Václav vytáhne na světlo 4 krokové působení reklamy, které stále funguje i přesto, že je více jak 100 let staré.

002: Proč budování značky není dobrý nápad?

  • Ve druhém díle se Martin řekne, kdy používat budování značky – branding – a kdy jsou jsou to naopak vyhozené peníze.
  • Martin také představí koncept čtyř kategorií, kterými prochází každý zákazník
  • Na kterou z těchto čtyř kategorií se soustředit v Vašem marketingu.
  • Dále si řekneme, co dělat s každou vizitkou, kterou dostanete do ruky.
  • Kdy svému potenciálnímu zákazníkovi poslat první email a co v něm má být.
  • Kolik z Vašich potenciálních zákazníků je připraveno nakupovat ještě dnes.
  • Jakou psychologii používá Martin k určení času posílání emailů.
  • Stáhněte si přílohu k druhému dílu, čtyři kategorie zákazníků.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2019 Strategické zisky