Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Ve druhém díle se Martin řekne, kdy používat budování značky – branding – a kdy jsou jsou to naopak vyhozené peníze.
  • Martin také představí koncept čtyř kategorií, kterými prochází každý zákazník
  • Na kterou z těchto čtyř kategorií se soustředit v Vašem marketingu.
  • Dále si řekneme, co dělat s každou vizitkou, kterou dostanete do ruky.
  • Kdy svému potenciálnímu zákazníkovi poslat první email a co v něm má být.
  • Kolik z Vašich potenciálních zákazníků je připraveno nakupovat ještě dnes.
  • Jakou psychologii používá Martin k určení času posílání emailů.
  • Stáhněte si přílohu k druhému dílu, čtyři kategorie zákazníků.

Čtyři kategorie zákazníků

Čtyři kategorie zákazníků
Stáhnout obrázek Čtyři kategorie zákazníků


  • Vítek

    Díky za pěkný podcast. Zrovna si dělám branding kurz Jsi značka od Tomáše Lukavce a teď budu vědět, na co si jako teprve začínající firma dát pozor. Na vašem podcastu se mi líbí, že to není nic senzačního, nic super hype, ale je tam maso a ne moc omáčky. Díky !

    • Vítku děkuji za komentář, těší nás, že se podcast líbí. Osobní značka je trochu něco jiného než firemní, skvělý námět na nějaký další díl 🙂

  • Pingback: 006: Správné měření úspěšnosti reklamy | Strategické zisky()

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2017 Strategické zisky