Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Ve druhém díle se Martin řekne, kdy používat budování značky – branding – a kdy jsou jsou to naopak vyhozené peníze.
  • Martin také představí koncept čtyř kategorií, kterými prochází každý zákazník
  • Na kterou z těchto čtyř kategorií se soustředit v Vašem marketingu.
  • Dále si řekneme, co dělat s každou vizitkou, kterou dostanete do ruky.
  • Kdy svému potenciálnímu zákazníkovi poslat první email a co v něm má být.
  • Kolik z Vašich potenciálních zákazníků je připraveno nakupovat ještě dnes.
  • Jakou psychologii používá Martin k určení času posílání emailů.
  • Stáhněte si přílohu k druhému dílu, čtyři kategorie zákazníků.

Čtyři kategorie zákazníků

Čtyři kategorie zákazníků
Stáhnout obrázek Čtyři kategorie zákazníků


Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky