- Ve druhém díle se Martin řekne, kdy používat budování značky – branding – a kdy jsou jsou to naopak vyhozené peníze.
- Martin také představí koncept čtyř kategorií, kterými prochází každý zákazník
- Na kterou z těchto čtyř kategorií se soustředit v Vašem marketingu.
- Dále si řekneme, co dělat s každou vizitkou, kterou dostanete do ruky.
- Kdy svému potenciálnímu zákazníkovi poslat první email a co v něm má být.
- Kolik z Vašich potenciálních zákazníků je připraveno nakupovat ještě dnes.
- Jakou psychologii používá Martin k určení času posílání emailů.
- Stáhněte si přílohu k druhému dílu, čtyři kategorie zákazníků.
Čtyři kategorie zákazníků
Stáhnout obrázek Čtyři kategorie zákazníků
Díky za pěkný podcast. Zrovna si dělám branding kurz Jsi značka od Tomáše Lukavce a teď budu vědět, na co si jako teprve začínající firma dát pozor. Na vašem podcastu se mi líbí, že to není nic senzačního, nic super hype, ale je tam maso a ne moc omáčky. Díky !
Vítku děkuji za komentář, těší nás, že se podcast líbí. Osobní značka je trochu něco jiného než firemní, skvělý námět na nějaký další díl 🙂