Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Jak nás může hrozba nedostatku inspirovat ke vzniknu nového řešení?
  • Co má marketing společného s kreativitou?
  • Proč nesmíte věřit soutěžím o nejlepší reklamu?
  • Podle čeho se hodnotí dobrá reklama?
  • Jak se z Martina obchodníka stal Martin marketér?
  • Co je to blog a jak ho využít v podnikání?
  • Jak začínal jeden z nejúspěšnějších slovenských blogů Rozhladna.sk?
  • Potřebujete v podnikání a do reklamy logo?
  • Jak jednoduše poznáte, jestli je reklama kvalitní nebo ne?
  • Podívejte se na západ slunce v San Diegu

Západ slunce v San Diegu


  • Lubos

    Zdravim, mne se tyto diskuse libi, jsem sice z reklamni branze, ale dlouhodobe si myslim totez, co vy a zakazniky spise vedu k zamereni na klienta a ne na to, co chteji oni.

    • Lubos

      doplnuji – klienta myslim koncoveho zakaznika

    • Děkuji za Váš názor Luboši, jdete správným směrem a já Vám držím palce 🙂

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2017 Strategické zisky