Poslouchejte zdarma na iTunes

069: O tom, co a proč připravit pro návštěvníky webových stránky

  • Václav přestaví pohled na návštěvníky stránek od amerického marketingového průkopníka Avinashe Kaushika, který je rozděluje do 4 typů „See-Think-Do-Care”.
  • To Vám pomůže upravit stránky tak, aby na nich lidé našli, co potřebují.
  • Martin k tomu přidá pohled na to, v jakém momentě a stavu se zákazníci na stránky vůbec dostanou.
  • To Vám pomůže připravit reklamu na své stránky podle toho, jak moc uvažují o koupi.
  • Dozvíte se také proč je tak těžké dosáhnout úspěchu na internetu a nestačí jednoduše opisovat velké kampaně druhých.
  • Jak přistupovat k rozdělování videí na několik částí a jak velkou část dávat výměnou za email.

065 – O tom, jak několikanásobně zvýšit prodeje v e-shopu

Na Václava se obrátil klient s otázkou, jak 10krát zvětšit databázi kontaktů pro svůj e-shop. Inspiraci, která díky tomu vznikla si můžete poslechnout v této nahrávce.

  • Jak se změnil svět e-shopů za poslední roky a co přestalo fungovat a co naopak funguje stále.
  • Jedno základní podnikatelské nastavení, které může katapultovat e-shop na novou úroveň.
  • Martin prozradí jeden nečekaný způsob, jak na e-shopu využít remarketing.
  • Proč obrat 10 milionů korun v e-shopu nemusí znamenat vůbec nic a co je naopak důležitější.
  • Navíc zjistíte, proč je dobře, že z jednoho odeslaného newsletteru odhlásilo 314 lidí. Také co Václav skrývá pod pojmem strategie Podpory Celebrity.
Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2020 Strategické zisky