Václav v závěru 2017 dokončil úspěšnou kampaň a podělí se to, co v kampaních sleduje, aby ty další byly lepší.
Inspirujte se z toho, co jste udělali a vyberte to důležité, abyste příštích akcích vyhnuli zbytečnostem.
Martin sdílí své zajímavé zjištění ze svých kampaní, které absolutně neopovídalo prvnímu pohledu.
Když si vyhodnotíte těchto 5 kritérií, tak budete mít nabito na svou další marketingovou akci.
Zdravím pánové a děkuji za Váš podcast. Dostal jsem se k němu až nyní a už jej má téměř celý za sebou.
Nevím, jestli se o tématu vyhodnocování nebudete bavit ještě v následujících podcastech, jen jsem přemýšlel nad tím, co jste říkali v tomto podcastu. Tedy, že: „velká část lidí, co nakoupila, nepatří do cílové skupiny a nejsou to tak Vaši zákazníci“.
Pokud je hlavním kanálem mailing na vlastní databázi, tak tam jsou převážně ti, kteří Vás mají rádi a důvěřují Vám. Poté jsou ochotni si koupit i produkt, který není přímo pro ně. Mají, ale dobré zkušenosti s předešlými produkty a tak do toho jdou. Bylo by zajímavé porovnat, kolik z těch, co nejsou finančními poradci, u Vás již zakoupili jiný produkt v předchozí době.
Je tedy otázkou, zda je „chyba“ (lze označit za chybu, když je produkt zaplacený a zákazník spokojený?) v počáteční segmentaci, nastavení produktu, cílení kampaní a nebo jen dokážete svými produkty oslovit mnohem více, než si myslíte.
Pěkný den
Tomáš
Díky za komentář Tomáši.
Z mého pohledu, když máte v databázi několik tisíc lidí, tak přirozeně někteří mají blíž k ideálnímu zákazníkovi a někteří dál. Určitě je možné použít různé způsoby oslovení a prodeje, ale pak mizí efektivita.
Tím pádem lidi, co si nekoupí na základě naší kampaně, nepovažuji za naše zákazníky. Obslouží je někdo jiný a je to tak v pořádku.