Poslouchejte zdarma na iTunes

Tentokrát se podíváme na to, co je nového v životě marketérů.
Poslechněte si na co důležitého Václav přišel díky tomu, že mu běží dvě větší kampaně najednou.
Martin se podělí o výstup z jeho posledních konzultací a ukáže na zajímavou díru na trhu.
Podíváme se na rozdíl mezi abdikací a delegací, protože může mít fatální důsledky na úspěšnost kampaní.
Uslyšíte šokující výsledky reklamy v časopise a jaký nový marketingový test připravuje Martin se svým klientem právě v offline světě.
Dozvíte se také výstup z netradičního testu, který Václav udělal a zvýšil tak úspěšnost prodejní stránky o 53%.

Podklady zmíněné v podcastu:
Kniha Podnikatelský mýtus od Michaela E. Gerbera
Nahrávka 019 – Kdy delegovat tvorbu reklamy?


Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2017 Strategické zisky