Tentokrát se podíváme na to, co je nového v životě marketérů.
Poslechněte si na co důležitého Václav přišel díky tomu, že mu běží dvě větší kampaně najednou.
Martin se podělí o výstup z jeho posledních konzultací a ukáže na zajímavou díru na trhu.
Podíváme se na rozdíl mezi abdikací a delegací, protože může mít fatální důsledky na úspěšnost kampaní.
Uslyšíte šokující výsledky reklamy v časopise a jaký nový marketingový test připravuje Martin se svým klientem právě v offline světě.
Dozvíte se také výstup z netradičního testu, který Václav udělal a zvýšil tak úspěšnost prodejní stránky o 53%.
Podklady zmíněné v podcastu:
Kniha Podnikatelský mýtus od Michaela E. Gerbera
Nahrávka 019 – Kdy delegovat tvorbu reklamy?
Ještě bych měla jeden tip na podcast: jak na „reklamační“ rozhovory. Dnes už to mám docela vypilované, když si srovnám svůj první a poslední hovor s nespokojeným klientem…mám pro Vás pár postřehů, ale nejdříve by mě zajímalo, s čím přijdete vy 🙂