Poslouchejte zdarma na iTunes

Spousta firem zbytečně uspěchá svůj vstup na trh. Vyhněte se této chybě a poslechněte si, co musíte udělat před tím, než začnete uvádět svůj produkt nebo služby na trh, kde Vás zatím nikdo nezná.

  • Dozvíte se, kdy se začít připravovat na uvedení produktu na trh a co udělat před prvním prodejním dnem.
  • Podíváme se i na nejčastější chyby, které firmy zbytečně dělají při představování novinek.
  • Objevíte zajímavý způsob, jak vyřešit zpackaný vstup na trh a chybějící zákazníky.
  • Navíc se Martin podělí příběh jedné firmy, která se rozhodla přijmout do týmu někoho, kdo je velmi rychle posouvá kupředu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky