Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Má pro mě vůbec Facebook smysl? Mám se do něj pustit, když se raději stýkám s lidmi naživo? Na tyto otázky se dozvíte odpověď.
  • Také poznáte, jaký je rozdíl mezi osobním profilem a firemní stránkou na Facebooku, a co je pro Vás lepší.
  • Co sdílet na svém Facebook profilu, abyste k sobě přitahovali zákazníky a přitom neotravovali své přátele.
  • Václav řekne praktický příklad, jak být na internetu okamžitě vidět a neinvestovat přitom ani korunu do tvorby stránek.
  • Navíc Martin prozradí 3 krokový systém, jak oslovit zájemce a získat je pro novou příležitost a přitom na Facebooku nespamovat.


Další články o tématu vystupování na Facebooku:


2 komentáře u „040: O tom, jak využít osobní profil na Facebooku k získávání zákazníků“

  1. Eva Daková napsal:

    Perfektní nápad té domény a propojení FB stránky…doteď jsem si žádnou nevytvořila, jelikož nechci platit za její tvorbu a správu. A neměla jsem zatím dostatek času na to vrhnout se na to sama. FB ale můžu spravovat sama denně na mobilu. Pecka, tak jednoduché a přitom tak geniální… Díky pánové 🙂

    1. Vaclav Krajnak napsal:

      Děkujeme za komentář Evo. Tak se to dělá. Něco jednoduchého slyšet a hned to zavést. Držím Vám palce 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2018 Strategické zisky