Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Martin Vás provede způsobem, jak využít herní principy ve firmě.
  • Lidé tráví hraním tisíce hodin a znalost jejich motivace může zvýšit konverze o tisíce procent.
  • Objevíte 4 profily hráčů s interní motivací a 4 profily hráčů, kteří hrají pro pomyslnou mrkvičku před svým nosem.
  • Václav představí koncept dvou typů podnikatelů, kteří při svém spojení dosahují skvělých výsledků.


Jaká je Vaše motivace?

Vyzkoušejte různé důvody, proč sdílet odkaz na Dropbox – https://db.tt/0SOYyX1 – službu zdarma na ukládání, zálohu a synchronizaci souborů.

Napište nám do komentářů, jaký profil k Vám sedí nejvíce.


4 komentáře u „033: Gamifikace a 8 motivačních profilů“

  1. Petr Pouchly napsal:

    Historka o králi Atisovi z Libye zní skvěle, jen se mi nedaří dogooglit nějaký zdroj, můžete, prosím, Martine nasdílet, kde jste k ní přišel?

    1. Petr Pouchly napsal:

      Když tedy pominu poloboha Attise, který sloužil Cybele, kterému je sice přisuzováno přivedení Etrusků do severní Itálie, ale stále nemohu najít nikde te odkaz s hrou. A přitom je to tak skvělá legenda, že bych ji vlastně rád dostal na světlo.

      1. Martin Mikláš napsal:

        Petr, jednalo sa o môj výskum z viacerých zdrojov. Prebiehalo to aj nejako takto: Na Wikipédii som si našiel kráľov Lýdie (pôvodne Maeonie) odporúčam začať tu:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_kings_of_Lydia

        Ďalej som si u Herodota našiel miesto, kde ich spomína. Je to v jeho knihe len asi 1 vetička.

        Dôkaz o presťahovaní národa zase nájdete z iných zdrojov – robili testy DNA dobytka a ľudí a zistili, že v jednej časti Talianska je úplne iné DNA ako vo zvyšku a pochádza z Ázie, pričom ostatný dobytok je zo severu Európy.

        Samozrejme, že tieto národy robia z kráľov po smrti bohov, takže je občas náročné odlíšiť fakt od fikcie, ale všetko naznačuje tomu, že moja teória ukazuje na reálne udalosti z roku 1190 pred Kristom.

        PS: Do Talianska priviedol národ syn kráľa Atisa – Lydus. Po smrti otca (na jeho pohrebe) svoju krajinu premenoval na Lýdiu (s D, nie Lýbiu s B). Je možné, že sa jedná o Etruskov – toto som zase neskúmal ja – pre gamifikáciu to bolo nepodstatné 🙂 Podľa historických záznamov, na ktoré som ja natrafil, Atis sedel iba doma na zadku 😀

        1. Petr Pouchly napsal:

          Už vidím, kde jsem googlil špatně. Super story, díky za ni, Martine.

          Držím palce s implemenatací a laděním, pokud někde používáte gamifikaci aktivně. Líbí se mi váš akademický přesah.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky