- Jak nás může hrozba nedostatku inspirovat ke vzniknu nového řešení?
- Co má marketing společného s kreativitou?
- Proč nesmíte věřit soutěžím o nejlepší reklamu?
- Podle čeho se hodnotí dobrá reklama?
- Jak se z Martina obchodníka stal Martin marketér?
- Co je to blog a jak ho využít v podnikání?
- Jak začínal jeden z nejúspěšnějších slovenských blogů Rozhladna.sk?
- Potřebujete v podnikání a do reklamy logo?
- Jak jednoduše poznáte, jestli je reklama kvalitní nebo ne?
- Podívejte se na západ slunce v San Diegu
Zdravim, mne se tyto diskuse libi, jsem sice z reklamni branze, ale dlouhodobe si myslim totez, co vy a zakazniky spise vedu k zamereni na klienta a ne na to, co chteji oni.
doplnuji – klienta myslim koncoveho zakaznika
Děkuji za Váš názor Luboši, jdete správným směrem a já Vám držím palce 🙂