Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Václav přestaví pohled na návštěvníky stránek od amerického marketingového průkopníka Avinashe Kaushika, který je rozděluje do 4 typů „See-Think-Do-Care”.
  • To Vám pomůže upravit stránky tak, aby na nich lidé našli, co potřebují.
  • Martin k tomu přidá pohled na to, v jakém momentě a stavu se zákazníci na stránky vůbec dostanou.
  • To Vám pomůže připravit reklamu na své stránky podle toho, jak moc uvažují o koupi.
  • Dozvíte se také proč je tak těžké dosáhnout úspěchu na internetu a nestačí jednoduše opisovat velké kampaně druhých.
  • Jak přistupovat k rozdělování videí na několik částí a jak velkou část dávat výměnou za email.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky