Poslouchejte zdarma na iTunes
  • Martin s Václavem se pustí do téma, o kterém všichni marketéři hodně mluví, ale málokdo jej zavede do praxe.
  • Objevíte ten nejdůležitější krok, který je potřeba udělat před tím, než uvedete nový nebo aktualizovaný produkt na trh.
  • Jak díky vlastní databázi kontaktů najít způsob, jak připravit propagační materiály a používat správná slova.
  • Jaké otázky musíte v dotazníku položit, abyste dostali odpověď, která Vám zvýší prodeje.
  • Když zopakujete chybu, kterou nevědomky dělá drtivá většina podnikatelů, bude Vám dotazník k ničemu. Poslechněte si podcast a objevte, jaká chyba to je.

Zdroje pro tvorbu dotazníků

Martinův návod: Jak tvořit dotazníky zdarma přes Google Docs

Google Docs/Forms – jednoduché dotazníky od Google
Surveygizmo.com – profesionální řešení, které zachytává i nedokončené odpovědi
Survio.com – český produkt, zdarma do 100 odpovědí


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Všechna práva vyhrazena
© 2014 - 2024 Strategické zisky